Τα αυτοκίνητα πάνε από τα πεζοδρόμια στην Κω

Κοινωνια Τρίτη, 13η Δεκεμβρίου 2011
Τα αυτοκίνητα πάνε από τα πεζοδρόμια στην Κω

autokinhto-sto-pezodromio

Σας παραθέτουμε κείμενο Αναγνώστη μαζί με την φωτογραφία στην οποία όπως βλέπετε ένας οδηγός έχει ανεβάσει το αυτοκίνητο του στο πεζοδρόμιο του λιμανιού και περνάει ανάμεσα από τους πεζούς ένας εκ των οποίων είναι και ο πρώην Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μιχάλης Χατζηνικολάου.

Κείμενο αναγνώστη

Βλέποντας μπροστά σου να γίνεται αυτό το περιστατικό,τρίβεις τα μάτια σου να δεις αν βλέπεις καλά,αφού τελικά καλά βλέπεις αναρωτιέσαι πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ο άνθρωπος,να κάνεις βόλτα με το μικρο παιδί σου στο λιμάνι και ο εν λόγω κύριος να περνάει από το πεζοδρόμιο και μάλιστα με ταχύτητα και να μην ξέρεις που να πας να σωθείς.Είναι η τρίτη φορά που τον πετυχαίνω,οπότε δεν άντεξα αυτή τη φορά..Κύριε σας παρακαλώ να πηγαίνετε από το δρόμο,μόνο τα πεζοδρόμια έμειναν να πάμε τα παιδιά μας μια βόλτα μην μας τα παίρνετε και αυτά....

ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΚΩ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 11:25ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency