ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Οι αρχές, περιμένουν πρώτα να γίνει το ''κακό'' στη Ζιά και μετά να πάρουν αποφάσεις για το κυκλοφοριακό!

Έντονη η ανησυχία των οικολόγων πράσινων για τη διπλοδρόμηση του λιμανιού στην Κω

Πολιτικη Τρίτη, 22η Νοεμβρίου 2011
Έντονη η ανησυχία των οικολόγων πράσινων για τη διπλοδρόμηση του λιμανιού στην Κω

DIPLODROMHSH

κ. Δήμαρχε,

Πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ και δημοσιεύσεις επιστημονικών φορέων την πρόθεση της δημοτικής αρχής για επαναφορά της διπλής κατεύθυνσης στην Οδό Κουντουριώτη στο λιμάνι της πόλης της Κω. Σας αποστέλλουμε αυτή την επιστολή για να εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας για την εξέλιξη αυτή αλλά και την πιθανή καταστροφή μέρους του ποδηλατοδρόμου.

Στις περισσότερες χώρες του κόσμου η τυραννία του αυτοκινήτου καταδυναστεύει τις πόλεις και τους ελεύθερους χώρους και πλέον η τάση είναι να προωθηθούν αλλαγές και μέτρα που μειώνουν τον αριθμό των αυτοκινήτων και ενθαρρύνουν την κίνηση των πεζών και των ποδηλάτων. Πόλεις σε όλη την Ευρώπη αναπτύσσουν πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη δικτύου ποδηλατοδρόμων και η Ε.Ε έχει ξεκινήσει από καιρό να ενθαρρύνει παρόμοιες πρωτοβουλίες θεσπίζοντας και το δίκτυο των CIVITAS πόλεων καθώς και το CIVITAS forum για τις πόλεις που ενθαρρύνουν τη χρήση ποδηλάτου.

Ο ποδηλατόδρομος της Κω έχει αναβαθμίσει τα Διεθνή Στάνταρ με την ιδιαιτερότητα της κατασκευής του που ενσωματώνει μοναδικές πρωτοτυπίες. Το γεγονός αυτό αναγνωρίζεται στην αρμόδια διεύθυνση της ΕΕ που ασχολείται με την Αστική Κινητικότητα (Urban Mobility) με αποτέλεσμα να παραπέμπονται πλέον Δήμοι από όλη την Ευρώπη να μελετήσουν και την Κω προτού κατασκευάσουν τους δικούς τους ποδηλατοδρόμους. Η αποδοχή δε των ποδηλατοδρόμων και γενικότερα της ήπιας κυκλοφορίας στο κέντρο είναι μεγάλη τόσο από την πλευρά των πολιτών όσο και των επισκεπτών και φυσικά είναι παράλογο να καταστραφεί ένα έργο ορόσημο για το νησί της Κω που ολοκληρώθηκε το έτος 2009 με κόστος 660.000 ευρώ μόνο για τον ποδηλατόδρομο του λιμανιού.

Από την άλλη πλευρά η μονοδρόμηση του λιμανιού έγινε μετά από κυκλοφοριακή μελέτη και διαβούλευση με φορείς. Τις όποιες λοιπόν κυκλοφοριακές αλλαγές δεν μπορούμε βέβαια να τις δούμε αποσπασματικά και χωρίς την απαραίτητη επιστημονική συνδρομή και δημόσια διαβούλευση. Αντίθετα η κατεύθυνση θα πρέπει να είναι να ολοκληρωθεί η κυκλοφοριακή μελέτη και να συμπληρωθεί από άλλες υποδομές και φυσικά δεν μπορούμε να αρχίσουμε να ξηλώνουμε κομμάτια της δύο μόλις χρόνια από την κατασκευή τους.

Θα θέλαμε με την απάντησή σας να μας γνωρίσετε ποιες είναι οι πραγματικές προθέσεις της δημοτικής αρχής και με τι τρόπο αυτές θα υλοποιηθούν. Πιστεύουμε ότι κοινός σκοπός και στόχος όλων μας θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι η αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης και η διευκόλυνση των πεζών και των ποδηλατών, τόσο ντόπιων όσο και των επισκεπτών.

Με τιμή,

Για τη Συντονιστική Γραμματεία της ΠΚ Δωδεκανήσου ΟΠ

Ο συντονιστής

Δημήτρης Γρηγοριάδης

6944640451-2241363243

[email protected]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ: Γνώριζαν και ανέχονταν την ανεξέλεγκτη κατάσταση με την παράνομη χωματερή στη Κέφαλο που σήμερα έπιασε φωτιά
ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ: Γνώριζαν και ανέχονταν την ανεξέλεγκτη κατάσταση με την παράνομη χωματερή στη Κέφαλο που σήμερα έπιασε φωτιά

''Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης μας Γιώργος Κοκκαλάκης είχε προειδοποιήσει για τους κινδύνους ,εγγράφως, με επιστολή του στην Πυροσβεστική Υπηρεσία''.

531b6d8cb7903d7612cc13cc29e90c96_l.jpg
Άδωνις Γεωργιάδης: Τα διαγνωστικά κέντρα στην Κω έχουν κάνει καρτέλ – Αυτό που έκαναν είναι παντελώς παράνομο

Ο Υπουργός Υγείας κάνει λόγο για καρτέλ και συντονισμένη προσπάθεια εκβιασμού του κράτους!

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
31 °C
Πέμπτη, 12 Ιουνίου 4:38ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency