Μεταφέρθηκε 60χρονος από την Κάλυμνο στο νοσοκομείο της Κω για λόγους υγείας

Κοινωνια Πέμπτη, 17η Νοεμβρίου 2011
Μεταφέρθηκε 60χρονος από την Κάλυμνο στο νοσοκομείο της Κω για λόγους υγείας

nosokomeio kws

Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, μεταφέρθηκε πρωινές ώρες σήμερα, από το λιμάνι της Καλύμνου στο λιμάνι της Κω, με το Ε/Γ–Τ/Ρ «ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ» Ν.ΚΑΛ. 202, 60χρονος, ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 12:32ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency