Έληξε η κατάληψη του ΕΠΑΛ Κω

Κοινωνια Δευτέρα, 31η Οκτωβρίου 2011
Έληξε η κατάληψη του ΕΠΑΛ Κω

epal

Έληξε σήμερα το πρωί η κατάληψη του ΕΠΑΛ ΚΩ μετά και την συνάντηση που είχαν οι μαθητές με τους γονείς & τους καθηγητές του σχολείου.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθούν οι εκλογές για να βγει το νέο ΔΣ Γονένων & Κηδεμόνων έτσι ώστε σε συνεργασία με τους καθηγητές αλλά και τους μαθητές να αποφασίσουν με ποιους τρόπους θα γίνει η αναπλήρωση των χαμένων ωρών.

Πάντως οι τρόποι που φαίνονται πιθανότεροι για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών είναι:

Η περικοπή ημερήσιων εκδρομών,η αξιοποίηση των σχολικών γιορτών και πιθανότατα να προστεθεί μια επιπλέον ώρα στο καθημερινό πρόγραμμα των μαθητών.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 7:49ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency