Την ''πήρε και την σήκωσε'' την τέντα στο λιμάνι

Κοινωνια Κυριακή, 9η Οκτωβρίου 2011
Την ''πήρε και την σήκωσε'' την τέντα στο λιμάνι

tenta-limani

Εξαιτίας των δυνατών ανέμων η τέντα στο λιμάνι μας διαλύθηκε και έτσι για ακόμα μια φορά θα μείνουμε χωρίς σκέπαστρο μέχρι να έρθει η επόμενη (κάτι που αναμένεται να γίνει σύντομα σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Φάκκου στη Δ.Τ. αφου την καλύπτει η εγγύηση).

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 4:26ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency