
Οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν ικανές να αποτρέψουν σε 5 ποδηλάτες να κάνουν 45 χλμ αντιμετωπίζοντας βροχή,καταιγίδα, χαλάζι και δυνατό αέρα. Η εκδήλωση θα επαναληφθεί 23-30 Οκτωβρίου θα υπάρχει ενημέρωση εντός βδομάδας. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Λέσχη 4Χ4, Έλληνες Διασώστες και ιδιαιτέρα τον Χρήστο Σιδέρη που ήταν μαζί μας σε όλη την διαδρομή,Δημοτική και Ελληνική Αστυνομία. Ραντεβού σε λίγες μέρες ετοιμάστε τα ποδηλατά σας.
Φίλοι του ποδηλάτου στην Κω
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος