''Είναι απαράδεκτο κάθε φορά που βρέχει ή ψιχαλίζει στο νησί να υπάρχουν διακοπές ρεύματος''

Κοινωνια Κυριακή, 9η Οκτωβρίου 2011
''Είναι απαράδεκτο κάθε φορά που βρέχει ή ψιχαλίζει στο νησί να υπάρχουν διακοπές ρεύματος''

diakopes-reumatos

Είμαι κάτοικος Αγ.Μαρίνας και απο χθές το βράδυ (περίπου στις 21:30) γίνονται συνεχείς διακοπές ρεύματος.Είναι απαράδεκτο κάθε φορά που βρέχει ή ψιχαλίζει στο νησί να υπάρχουν διακοπές απο μία Δ.Ε.Η που χρυσοπληρώνουμε τελευταια.

Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση,ολόκληρη περιοχή με τόσα νοικοκυριά χωρίς ρεύμα με συσκευές να χαλάνε κτλ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ .

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 4:46ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency