
Είμαι κάτοικος Αγ.Μαρίνας και απο χθές το βράδυ (περίπου στις 21:30) γίνονται συνεχείς διακοπές ρεύματος.Είναι απαράδεκτο κάθε φορά που βρέχει ή ψιχαλίζει στο νησί να υπάρχουν διακοπές απο μία Δ.Ε.Η που χρυσοπληρώνουμε τελευταια.
Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση,ολόκληρη περιοχή με τόσα νοικοκυριά χωρίς ρεύμα με συσκευές να χαλάνε κτλ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος