Το δεύτερο κύκλο του προγράμματος ομάδας γονέων ανακοίνωσε η Κοινωφελής Επιχείρηση

Πολιτικη Πέμπτη, 6η Οκτωβρίου 2011
Το δεύτερο κύκλο του προγράμματος ομάδας γονέων ανακοίνωσε η Κοινωφελής Επιχείρηση

kdap mea

Το δεύτερο κύκλο του προγράμματος ομάδας γονέων ανακοίνωσε η Κοινωφελής Επιχείρηση αποκλειστικά για τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών του ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΚΩ.Η ομάδα θα συγκεντρώνεται κάθε δεύτερη Παρασκευή στον χώρο του κέντρου.

Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η ψυχολόγος Δομνίκη Κουλάκη.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
22 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 6:58ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency