Πολλές και σοβαρές επιφυλάξεις διατυπώνουν άνθρωποι της θάλασσας (κυρίως καπετάνιοι) για την καταρχήν απόφαση της Δημ. Αρχής να κάνει το μόλο των κρουαζιεροπλοίων στην προέκταση της Σκάλας, εκφράζοντας παράλληλα τη διαμαρτυρία τους, γιατί δεν υπήρξε κανενός είδους διαβούλευση, που θα μπορούσε να αναδείξει το χώρο της μαρίνας, ως τον πλέον ενδεδειγμένο, σε συνδυασμό με τη διάνοιξη του Περιμετρικού δρόμου.
* Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι οι πλοιοκτήτες της γραμμής Κω – Τουρκία δεν είναι φέτος διατεθειμένοι να αποδώσουν στο Δήμο το ειδικό τέλος των 3 ευρώ (περίπου 3 εκ. τη σεζόν) θεωρώντας το ως παράνομο, αλλά και ως ένδειξη διαμαρτυρίας γιατί ο Δήμος εισπράττει αυτά τα χρήματα χωρίς να κάνει το παραμικρό για τη βελτίωση των συνθηκών διακίνησης των επιβατών, όπως π.χ. η πλήρης ανακατασκευή του κτιρίου που στεγάζει τις υπηρεσίες ελέγχου.
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ
Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν από τις 7 έως τις 9 Ιουνίου.
''Η συμβολή της ΕΥΘΥΤΑ Δωδεκανήσου καθοριστική''
Προς το παρόν, οι περιπολίες της ομάδας ΔΙΑΣ πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες.
Απέστειλε επιστολές σε Τροχαία, Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων και Ένωση Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου.