
Κύριε Δήμαρχε,
έχουμε μεγάλο πρόβλημα με την μουσική στην Αβέρωφ με το @@@@@@ δεν κλείνει την μουσική καθόλου.Έχει βάλει τα ηχεία στην ταράτσα πάνω και
τηλεφωνούμε στην αστυνομία κάθε μέρα 2-3 φορές αλλά δυστυχώς τίποτα δεν γίνεται.Ερχόμαστε από την Αυστραλία να ξεκουραστούμε για λίγο και δυστυχώς μας έχουν σπάσει τα νεύρα.όλη η γειτονιά έχει να κάνει με την μουσική όχι μόνο με το μαγαζί που προανέφερα,υπάρχουν και άλλα μαγαζιά που συνέχεια έχουν την μουσική δυνατά.Ούτε στις ώρες που είναι να κλείνει η μουσική δεν σταματά.Σας παρακαλώ να κάνετε κάτι γιατί δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση
Ευχαριστώ,
Chris Mangafas
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος