Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΚΩΑΝ η μελέτη για την υλοποίηση κοινής διαφημιστικής καμπάνιας με την Jet2 (Jet2holidays & Jet2.com).
Η καμπάνια θα στοχεύει στην προώθηση της Κω ως ιδανικής επιλογής διακοπών για τις περιόδους Απριλίου - Μαΐου και Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ροής σε χαμηλές και μεσαίες περιόδους ζήτησης.
Η οικονομική συνεισφορά του ΚΩΑΝ Α.Ε. στην καμπάνια ανέρχεται στο ποσό των 25.000€ + 6.000€ ΦΠΑ , με αντίστοιχη συνεισφορά από την Jet2.
Η κοινή διαφημιστική καμπάνια με την Jet2 περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:


Οι στόχοι και τα οφέλη από τα παραπάνω θα είναι:

Ανείπωτος ο πόνος μας, μα και βαθιά η περηφάνια για τον ΑΝΘΡΩΠΟ Αλκιβιάδη, για τον δικό μας Άνθρωπο.
Έκκληση του εκπαιδευτικού προς την πολιτεία να βρεθεί παιδί για να φοιτήσει στην Α’ τάξη του Δ.Σ. ώστε να μην έχει την τύχη του σχολείου των Αρκιών και κινδυνεύσει με λουκέτο.Δύο μαθητές, ο Σάββας και ο Κυριάκος, φοιτούν στην Ε’ τάξη