Εγκρίθηκαν οι όροι διακήρυξης του διαγωνισμού για τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων στην Κω από ιδιώτη, συνολικού προϋπολογισμού 1.713.185,43 €

Πολιτικη Δευτέρα, 23η Δεκεμβρίου 2024
a55f4d2c2432ac7bc8cec7ab8490cad3.jpg

Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Κω, που πραγματοποιήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου 2024, συζητήθηκε η έγκριση των όρων για τον ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό σχετικά με την ανάθεση υπηρεσιών οδοσάρωσης, συνολικού προϋπολογισμού 1.713.185,43 ευρώ. Ο διαγωνισμός αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στους κοινόχρηστους χώρους του νησιού, όπως δρόμους, πλατείες, πάρκα και παιδικές χαρές, για διάστημα δώδεκα μηνών.

Η Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής, κ. Γεωργία Κασσιώτη, ανέφερε ότι η ανάθεση είναι απαραίτητη, καθώς ο δήμος δεν διαθέτει τα απαραίτητα μέσα και προσωπικό για να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις καθαριότητας. Ο προϋπολογισμός καλύπτει τόσο το κόστος του προσωπικού όσο και την παροχή εξοπλισμού, όπως φορητές σκούπες, φυσητήρες και άλλα μηχανοκίνητα εργαλεία, ενώ η επιλογή του αναδόχου θα γίνει με το κριτήριο της χαμηλότερης τιμής.

Έντονες διαφωνίες στη συζήτηση
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, υπήρξαν αντιπαραθέσεις μεταξύ των μελών. Ο κ. Γεώργιος Κοκαλάκης διαφώνησε με τη μελέτη, θεωρώντας ότι δεν παρέχει επαρκείς διευκρινίσεις για τον εξοπλισμό που θα χρησιμοποιηθεί. Όπως ανέφερε, «είναι αδιανόητο να μην υπάρχει αναλυτική καταγραφή του εξοπλισμού, π.χ. αριθμός σαρώθρων και φορητών εργαλείων». Παράλληλα, εξέφρασε την άποψη ότι ο δήμος θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρήματα επιλέγοντας πιο σύγχρονες μεθόδους, όπως η χρήση σαρώθρων για μεγαλύτερες εκτάσεις.
Η κ. Βασιλεία Πη, εκφράζοντας την αντίθεσή της, έκανε λόγο για «ενοικίαση ανθρώπων» και χαρακτήρισε το κόστος υπερβολικό. Παράλληλα, άφησε αιχμές για το ότι αυτές οι διαδικασίες μπορεί να ευνοούν πολιτικές σκοπιμότητες.
Αντίθετα, η κ. Σεβαστή Βλάχου υποστήριξε πως το ανθρώπινο δυναμικό παραμένει κρίσιμο παράγοντας για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και επισήμανε ότι οι όροι της ανάθεσης πρέπει να παρακολουθούνται αυστηρά, ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα του έργου.
Θέση της Δημοτικής Αρχής
Η Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής υποστήριξε ότι η επιλογή της ανάθεσης είναι αναγκαστική, καθώς οι εγκρίσεις για μόνιμες προσλήψεις προσωπικού δεν έχουν δοθεί. «Ο δήμος πρέπει να παρέχει τις υπηρεσίες που αξίζουν στους δημότες, οι οποίοι πληρώνουν τέλη. Είναι μονόδρομος να προχωρήσουμε σε αυτή τη λύση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ειδικός σύμβουλος του δημάρχου, κ. Γεώργιος Θεοφιλίδης, υπεραμύνθηκε της μελέτης, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για ολοκληρωμένη υπηρεσία, η οποία περιλαμβάνει όλες τις αναγκαίες παραμέτρους. «Η κοστολόγηση έγινε βάσει έρευνας αγοράς και σε συνεργασία με αρμόδιες υπηρεσίες. Ο χειριστής μηχανημάτων έχει πολύ υψηλότερο κόστος από έναν εργάτη», τόνισε.
Απόφαση της Επιτροπής
Παρά τις αντιδράσεις, η Δημοτική Επιτροπή ενέκρινε τελικά τους όρους του διαγωνισμού, θέτοντας ως στόχο την άμεση βελτίωση των υπηρεσιών καθαριότητας στον Δήμο Κω. Η επόμενη φάση περιλαμβάνει τη δημοσίευση του διαγωνισμού και την επιλογή του αναδόχου.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
purosvestikiww.jpg
Έναρξη πιστοποίησης Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας στην Κω

Ξεκινάει η διαδικασία πιστοποίησης των Εθελοντικών Ομάδων Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κω, της ΕΟΔ και της ΛΕΚ

ergatiko-kentro2.png
Αναβολή της Γενικής Συνέλευσης του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων & Εμποροϋπαλλήλων Κω

Αναβάλλεται για τις 08/06/2025 ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00 στην Αίθουσα Γενικών Συνελεύσεων του Εργατικού Κέντρου

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
29 °C
Δευτέρα, 9 Ιουνίου 3:24ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency