
Αύριο, 28.07.2011 και ώρα 13:00, στο χώρο των Παλαιών Σφαγείων ο Δήμαρχος Κω, Κώστας Καΐσερλης και ο
αρμόδιος Αντιδήμαρχος, Γιάννης Μπαλαλής θα παραχωρήσουν συνέντευξη τύπου με θέμα τα αποτελέσματα της αξιοποίησης του χώρου από τις θεατρικές ομάδες του Δήμου Κω, το διήμερο φεστιβάλ που θα συνδυαστεί με τα επίσημα εγκαίνια του χώρου και τη δημιουργία ομάδας πολιτισμού στα πλαίσια της κοινωνικής οικονομίας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»