ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Δήμαρχος Κω για το ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΕΡΜΗΣ: ''Και εμάς μας προβλημάτισε το σπάσιμο του τζαμιού - Το πλοίο πριν πέσει στη θάλασσα είχε ελεγχθεί από τον γαλλικό νηογνώμονα''

Πολιτικη Τετάρτη, 31η Ιανουαρίου 2024
39cf5671271d88518f4d4c213a572b60.jpg

Απάντηση για το πρόβλημα που έχει προκύψει, μετά τη θραύση τζαμιού του νεότευκτου πλοίου της ΑΝΕΜ ''Ολυμπιος Ερμής'', έδωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Κω τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου, ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς.

Ο κ. Νικηταράς απαντώντας στις παρατάξεις της μειοψηφίας που έθεσαν το θέμα, δήλωσε:

''Όταν αποφασίσαμε πολιτικά την προηγούμενη δημοτική περίοδο, ότι πρέπει να υπερασπίσουμε την Κω και να την αναδείξουμε ως Μητροπολιτικό Κέντρο στα Βόρεια Δωδεκάνησα, όλοι φέραμε στο μυαλό μας ότι για να συμβεί αυτό, ένα πράγμα πρέπει να λειτουργεί ως ικανή και αναγκαία συνθήκη, το θέμα των επαρκών συγκοινωνιών. Για να το κάνουμε αυτό έπρεπε να χτίσουμε ακόμα ένα πλοίο.

Ποιος το κάνει αυτό; H ANEM. Τι είναι η ΑΝΕΜ; Eίναι η Aνώνυμη Nαυτιλιακή Εταιρεία Μαστιχαρίου. Ποια είναι η μετοχική της σύνθεση; 51% ο Δήμος, 49% ο ιδιώτης. Κλείνει 30 χρόνια σχεδόν, από τότε που την παραλάβαμε και έχει κάνει πάρα πολλά σπουδαία πράγματα, έχει διοικητικό συμβούλιο, δεν είναι ότι στείλαμε έναν πρόσωπο εκεί, έχει μετοχική σύνθεση.

Η μόνη φορά που δεν υπήρχε συμμετοχή της αντιπολίτευσης, ήταν την προηγούμενη δημοτική περίοδο, από τη στρέβλωση του τότε εκλογικού νόμου, που όμως εμείς είχαμε πει ότι αυτό σε τίποτα δεν απαγορεύει στον οποιονδήποτε, μία διαδικασία όπως είναι αυτή που είναι ανοιχτή, να καθίσει και να παρακολουθήσει και να ζητήσει τον κοινωνικό έλεγχο αλλά και τον διαχειριστικό, να πάει να καθίσει στα γραφεία της εταιρείας, να φωνάξει και τον πρόεδρο και να πει ελάτε εδώ για πείτε μας τι γίνεται, αλίμονο!

Είμαστε ανοιχτοί και είμαστε από το παρελθόν ανοιχτοί.

Το πλοίο λοιπόν για να πέσει στα νερά και όταν έπεσε στα νερά, έπρεπε να είχε κριθεί ως αξιόπλοο από τον νηογνώμονα. Νηογνώμονας δεν είναι εταιρεία που λέμε, για έλα εδώ εσύ, πήγαινε να δεις αν είναι το πλοίο αξιόπολοο. Αυτά τα πράγματα είναι σοβαρά, έχουν να κάνουν με τις ζωές εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. Νηογνώμονας είναι κάτι πάρα πάρα πολύ σοβαρό, είναι πιστοποιημένες πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες δεν καταλαβαίνουν ούτε από συμφέροντα, ούτε από οτιδήποτε, ούτε από παρεμβάσεις. Ο Νηογνώμονας λοιπόν ο δικός μας είναι από τους πιο αυστηρούς, είναι ο γαλλικός νηογνώμονας. Αυτός λοιπόν αφού το εξέτασε στο σύνολό του το πλοίο, το έκρινε αξιόπλοο, πήραμε τα πιστοποιητικά, έπεσε στη θάλασσα. Όπως συμβαίνει και με τα αυτοκίνητά σας, για να δώσω ένα παράδειγμα και με τα αυτοκίνητά μας, όταν τα αγοράζουμε, είναι το κουτιού, μπορεί να ναι και μίας κορυφαίας εταιρείας και ξαφνικά στα πρώτα χιλιόμετρα λένε δεν δουλεύει η ηλεκτρική κλειδαριά. Τι σημαίνει ότι κλείνουμε την εταιρεία; Κάτι συνέβη, το βλέπουμε και εμείς, είχαμε τη θραύση ενός υαλοπίνακα, ενός τζαμιού. Πραγματικά μας προβλημάτισε, να πω ότι δεν μας προβλημάτισε; Στην πράξη κρίνονται όλα για ένα πλοίο που έπιασε σε μία ημέρα 18 λιμάνια, 18 πήγαινε έλα, 18 λιμάνια. Βρείτε μου πολλά πλοία που το κάνουν αυτό, στις πρώτες ημέρες που ξεκινούν τα ταξίδια τους στη θάλασσα.

Δεύτερον καλό είναι να ενημερώνεστε όταν ανακοινώνετε κιόλας κάτι, για να ανταποκρίνεται αυτό στην πραγματικότητα, γιατί τίθεται μετά σε αμφισβήτηση από την ίδια την πραγματικότητα. Όταν σας λέει ο πρόεδρος ότι από τις 15 του Δεκέμβρη ήταν προγραμματισμένη για τις 8 του Φλεβάρη η μετάβαση στα ναυπηγεία, προκειμένου να γίνει το πρώτο service.

Τρίτον η σύμβαση που είχαμε υπογράψει για τη μεταφορά στη Νίσυρο ήταν μέχρι λίγο πριν τη μεταφορά στην επισκευαστική ζώνη, άρα δεν κάναμε κάτι που προκάλεσε αναστάτωση, προκάλεσε αναστάτωση τώρα μία εβδομάδα και καλά κάναμε και το κρατήσαμε μέχρι να πάει προγραμματισμένα.

Ένα πράγμα κρατήστε, το θετικό διακύβευμα, ότι η Κως είναι πρωταγωνιστής, προσθέτει στη φαρέτρα της ακόμα ένα πλοίο, ένα μέσο μεταφοράς, για να μπορεί να καταστεί μητροπολιτικό κέντρο στα βόρεια Δωδεκάνησα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την τοπική οικονομία.

Κρατήστε αυτό. Το να συζητάμε τώρα εδώ πρόσκαιρα και εφήμερα, τι έγινε με ένα τζάμι, νομίζω ότι αδικούμε την όλη προσπάθεια και σας καλώ να συστρατευτείτε σε μία κοινή αντίληψη που έχει να κάνει με το πολιτικό διακύβευμα που είναι η ανάπτυξη της Κω.''

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-18-204448.png
Δήμος Κω: 17 χιλιόμετρα ασφαλτοστρώσεις ολοκληρώθηκαν μετά από δεκαετίες στο Λινοπότη - Θα διορθωθούν οι αστοχίες στις διαγραμμίσεις

Από λάθος εκτίμηση στη ρύθμιση των παραμέτρων που απαιτούνται για την ορθή χάραξη, εκ μέρους του χειριστή της εργολήπτριας εταιρείας, παρουσιάστηκαν παρεκκλίσεις σε σημεία του οδοστρώματος, σε ότι αφορά τη διατήρηση σταθερού άξονα και πλάγιων γραμμών οριοθέτησης του πλάτους της οδού.

50067e4e-laboratory-2815641_1280.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κορινθίας: «Στήριξη προς τους Εργαστηριακούς Ιατρούς της Κω»

''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.

dethak.jpg
Προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης αύριο Πέμπτη στην Αντιμάχεια

Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
23 °C
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 3:53ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency