ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

ΗΛΙΑΣ ΣΙΦΑΚΗΣ : ‘’Τέσσερις προτάσεις μας για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των δρόμων στην Κω.’’

Πολιτικη Τετάρτη, 17η Ιανουαρίου 2024
a4db6294184158c5dabcb06416297b1b.jpg

ΗΛΙΑΣ ΣΙΦΑΚΗΣ : ‘’ Τέσσερις προτάσεις μας για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των δρόμων στην Κω.’’

Ο επικεφαλής της δημοτικής ομάδας της ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ κ.Ηλίας Σιφάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

‘’ Τις τελευταίες ημέρες η Κως βρέθηκε στη δίνη μιας αρνητικής δημοσιότητας με το γνωστό θέμα της κατάστασης του οδικού δικτύου του νησιού και της παρέμβασης που επιχειρήθηκε από αστυνομικούς.

Πέρα από την αναζήτηση ή την επίρριψη ευθυνών, ας δούμε τη μεγάλη εικόνα που είναι η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το οδικό δίκτυο της Κω. Αυτή την εικόνα θέλουμε να αλλάξουμε.

Έχουμε μια ιδιόμορφη εικόνα, σε άλλους δρόμους η αρμοδιότητα ανήκει στο Δήμο ενώ στο επαρχιακό οδικό δίκτυο η αρμοδιότητα ανήκει στην Περιφέρεια.

Εμείς πιστεύουμε ότι η αρμοδιότητα θα έπρεπε να ανήκει μόνο στο Δήμο, όπως και σε πολλά άλλα ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος, με την ανάλογη βεβαίως χρηματοδότηση, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Μια πραγματικότητα που επιβάλλει να συνεργαστούμε, όλοι μαζί, για να βελτιώσουμε το οδικό δίκτυο της Κω.

Σε αυτό το πλαίσιο, η πρόταση μας περιλαμβάνει:

1ον) Εκπόνηση ενός Τοπικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας με ευθύνη του Δήμου. Να εντοπίσουμε τα επικίνδυνα σημεία και να γίνουν παρεμβάσεις με φωτισμό ή σχετικές με την οδική ασφάλεια για μείωση της ταχύτητας και σήμανση. Πρέπει να το κάνουμε, οδικό δίκτυο εκτός από την ποιότητα σημαίνει και ασφάλεια.

2ον) Διαμόρφωση ενός πενταετούς προγράμματος ( όση είναι και η θητεία της δημοτικής αρχής) για την βελτίωση της βατότητας και της ασφάλειας του οδικού δικτύου στα σημεία που την αρμοδιότητα και την ευθύνη έχει ο Δήμος. Εφόσον διαμορφωθεί ένα τέτοιο πρόγραμμα η Δύναμη Αλλαγής θα το ψηφίσει και θα το στηρίξει.

3ον) Είναι δεδομένο ότι υπάρχει πρόβλημα στο επαρχιακό δίκτυο. Αν υφίσταται πρόγραμμα με τον εργολάβο , που δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα της τεχνικής υπηρεσίας της Περιφέρειας, να κηρυχθεί έκπτωτος. Η ασφάλεια των συμπολιτών μας είναι πέρα και πάνω από όλα.

4ον) Δήμος και Περιφέρεια πρέπει να συνεργάζονται. Η συνεργασία αυτή για να έχει ουσία, νόημα και περιεχόμενο θα μπορούσε να εκφραστεί με μια προγραμματική σύμβαση για την βελτίωση της βατότητας και της οδικής ασφάλειας των δρόμων μας.

Κλείνοντας, καλώ τον κ.Νικηταρά να έρθει στο δημοτικό συμβούλιο το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας αλλά και της κατάστασης του οδικού δικτύου στην Κω.

Όχι για να τσακωθούμε αλλά για να συνεννοηθούμε.’’

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
29152323.jpg
Ολοκληρώθηκε η συμφωνία του Ομίλου Κυπριώτη με την HIG

Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την τουριστική ανάπτυξη της Κω αλλάζει σελίδα.

i-oikonomia-tis-chrisis-anti-tis-idioktisias-apo-to-aftokinito-mechri-ton-eksoplismo.jpg
Η οικονομία της χρήσης αντί της ιδιοκτησίας: Από το αυτοκίνητο μέχρι τον εξοπλισμό

Το “access economy”, το μοντέλο σύμφωνα με το οποίο αποκτούμε πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες, χωρίς ιδιοκτησία, δίνει προτεραιότητα στην προσωρινή μίσθωση ή δανεισμό. Και φαίνεται πως έχει έρθει για να μείνει.

iatrikos-sullogos-kw.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κω: Έντονη ανησυχία για την απαξιωτική στάση απέναντι στον κλάδο των εργαστηριακών ιατρών

Επιστολή του Ιατρικού Συλλόγου Κω προς τον Πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
26 °C
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 11:53ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency