Oρκωμοσία έξι εργαζομένων στο Δήμο Κω

Πολιτικη Πέμπτη, 15η Ιουνίου 2023
f8ef93f771f80dd5c547c897c105bf9a.jpg

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε κλίμα χαράς και συγκίνησης πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 15 Ιουνίου, από τον Δήμαρχο Θεοδόση Νικηταρά, η ορκωμοσία, ως μόνιμων υπαλλήλων του Δήμου Κω, έξι εργαζομένων που απασχολούνταν επί σειρά ετών στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», το οποίο διαχειρίζονταν η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ, στο πλαίσιο του ενιαίου Δήμου Κω.

Ο Θεοδόσης Νικηταράς ανέφερε χαρακτηριστικά «…σας καλωσορίζουμε στην μεγάλη οικογένεια του Δήμου Κω, με ικανοποίηση για τη διασφάλιση της εργασιακής θέσης σας αλλά κυρίως διότι θα συνεχίσετε να προσφέρετε σημαντικό έργο μέσα από την κοινωνική υπηρεσία του Δήμου μας, σε ευάλωτους συμπατριώτες και συμπατριώτισσές μας. Η μέχρι τώρα προσφορά σας αναγνωρίζεται από την τοπική κοινωνία και εσείς αποτελείτε σημαντικό κεφάλαιο στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου μας».

Οι έξι εργαζόμενοι (2 ΠΕ Κοινωνιολόγοι, 1 ΠΕ Ψυχολόγος, 1 ΔΕ Νοσηλεύτρια και 2 ΥΕ Οικογενειακοί Βοηθοί) τοποθετήθηκαν στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων του Δήμου Κω, μέσω της προκήρυξης 4Κ/2020 του ΑΣΕΠ, όπου θα συνεχίσουν να ασκούν τα καθήκοντα τους, προσφέροντας πολύτιμες υπηρεσίες σε συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη βοήθειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με το «Βοήθεια στο Σπίτι» παρέχονταν υποστηρικτικές υπηρεσίες σε περίπου 180 συνδημότες μας, σε όλο το νησί.

Γραφείο Τύπου

2023 6 15 ορκωμοσία Βοήθεια στο Σπίτι  (1).jpg

2023 6 15 ορκωμοσία Βοήθεια στο Σπίτι  (2).jpg

2023 6 15 ορκωμοσία Βοήθεια στο Σπίτι  (3).jpg

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
shutterstock_2698394477_1.jpg
Ε.Ε.: Τέλος τα «duty free» δέματα από Shein και Temu – Στηρίζει η Ελλάδα

Η εν λόγω απόφαση ελήφθη στο πλαίσιο προσπάθειας των Βρυξελλών να μπει φρένο στις φθηνές κινεζικές εισαγωγές προϊόντων που αγοράζονται διαδικτυακά

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
19 °C
Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2:13ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency