Οι οδηγοί ταξί έκαναν κατάληψη και στην Περιφέρεια

Κοινωνια Παρασκευή, 22η Ιουλίου 2011
Οι οδηγοί ταξί έκαναν κατάληψη και στην Περιφέρεια

taxi-rodou

Εν τω μεταξύ και στην περιοχή μας συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρώντας στο άνοιγμα του

 

επαγγέλματός τους. Οι αυτοκινητιστές της Ρόδου κάνουν κατάληψη της Περιφέρειας, μέχρι να κλείσουν οι υπηρεσίες, και των ταμείων του κάστρου της Λίνδου και των Πεταλούδων για να εισέρχεται ελεύθερα ο κόσμος. Μάλιστα τον μόνο που άφησαν να περάσει στην περιφέρεια είναι ο Περιφερειάρχης και στη συνέχεια τους υπαλλήλους.

 

ΕΡΤ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 8:17ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency