
Παράδειγμα προς μίμηση ,χαρακτήρισε την Κω ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στη τοποθέτηση του κατά τη διάρκεια της σύσκεψης της οποίας προήδρευε για θέματα τουρισμού , απευθυνόμενος στους εκπροσώπους των φορέων.'' Η Κως δείχνει το δρόμο '' τόνισε ''για το τι μπορούμε να πετύχουμε. Γιατί παρά τα προβλήματα και τις ελλείψεις στην οργάνωση των Υποδομών αυτό το αποτέλεσμα που πετύχατε στο τουρισμό δεν ηρθε τυχαία ,αυτή η θεαματική αύξηση των αφίξεων στα νησιά μας με τον ιδανικό συνδυασμό πολιτισμού ιστορίας και φύσης που η Κως εχει αναδείξει.
ert
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»