ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ
Με σχεδιασμό για την οδική ασφάλεια, έργα ύψους 636.000€, υλοποιεί ο Δήμος Κω
Κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στην είσοδο της Πόλης και στο 1ο Γυμνάσιο
Με τεκμηριωμένες λύσειςκαι στόχο την ασφάλεια των πολιτών, ο Δήμος Κω αντιμετωπίζει τα κυκλοφοριακά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί σε δύο κρίσιμους κόμβους της πόλεως Κω.
Στην είσοδο της πόλης, στον κόμβο της «Τράπεζας Πειραιώς» και στην Αγία Μαρίνα, στη συμβολή των οδών Αλ. Παπαναστασίου &Παπαθεοφάνους, σε έναν πολυσύχναστο κόμβο στον οποίο κινούνται καθημερινά εκατοντάδες μαθητές που φοιτούν στο 1ο Γυμνάσιο και στο παρακείμενο 1ο Δημοτικό Σχολείο.
Ο Δήμος Κω, με τη μελέτη Α/Μ:19 του 2021, δημοπράτησε άμεσα το έργο, στις 14 Οκτωβρίου, για το οποίο έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχοςκαι το υλοποιεί με ίδιους πόρους, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 636.000€.
Με την ολοκλήρωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών θα ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου.
Οι παρεμβάσειςαφορούν:
Επίσης, από τον κυκλικό κόμβο στην είσοδο πόλης Κω, στη συμβολή της Επαρχιακής οδού με την οδό Ασκληπιού, έως την οδό Θάλεια Νικολαίδου, σημειώνονται οι παρακάτω αλλαγές:
Στις εργασίες που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνονται επίσης, κατασκευή νέου δικτύου ομβρίων, διάστρωση νέας ασφαλτικής στρώσης, τοποθέτηση κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης, φύτευση των νησίδων με δέντρα, θάμνους και χλοοτάπητα.
Δεδομένης της ιδιαιτερότητας των σχολικών συγκροτημάτων, οι προτεινόμενες παρεμβάσεις και ρυθμίσεις στοχεύουν στην ασφαλέστερη μετακίνηση των παιδιών – μαθητών αλλά και στην μείωση των ταχυτήτων κατά την πρόσβαση στον κόμβο, στην αύξηση της ορατότητας και στη βέλτιστη ρύθμιση της προτεραιότητας των οδών.
Οι προτεινόμενες παρεμβάσεις ακολουθούν τις τεχνικές οδηγίες κυκλοφοριακών παρεμβάσεων σε περιοχές σχολικών συγκροτημάτων, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, (ΦΕΚ 2302 16/9/2013).
Στον προαναφερόμενο κόμβο προβλέπεται η υπερύψωσή του με χρήση σταμπωτού σκυροδέματος πάχους 15εκ., ώστε οι οδηγοί να ελέγχουν την κυκλοφορία στη διασταύρωση σε οριζόντιο επίπεδο.
Στις απολήξεις της διάβασης μέσα στις διασταυρούμενες οδούς, δημιουργούνται ράμπες για αποκατάσταση της υψομετρική διαφοράς πεζοδρομίου – οδοστρώματος.
Μεταξύ της υπερύψωσης και των κρασπέδων των πεζοδρομίων δημιουργείται αποστραγγιστικό κανάλι για να εξασφαλίζεται η απορροή όμβριων υδάτων σε όλο το μήκος της διάβασης μέσα στις διασταυρούμενες οδούς.
Ο Δήμος Κω προγραμματίζει, μελετά, σχεδιάζει και υλοποιεί έργα μικρής και μεγάλης κλίμακας σε όλο το νησί.
Για την στήριξη της τοπικής οικονομίας, τη βελτίωση της εικόνας του νησιού μας και την ποιότητα ζωής κατοίκων και επισκεπτών.
Γραφείο Τύπου
Μετά από γενναία μάχη με σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Συγκεντρώθηκαν συνολικά 63 φιάλες αίματος.
Διακοπή υδροδότησης στην οδό Εθν. Αντιστάσεως και στις παρακείμενες οδούς!
Δείτε το πρόγραμμα!