Γιώργος Χατζημάρκος: «Ώρα προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης. Εμβολιαζόμαστε Όλοι».

Πολιτικη Σάββατο, 26η Ιουνίου 2021
776aacf85bbc83a86824e7f9d2446989.jpg

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Στον αέρα η καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την προώθηση του εμβολιασμού

Γιώργος Χατζημάρκος: «Ώρα προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης. Εμβολιαζόμαστε Όλοι».

----------------------------------------------------------

Στον αέρα η καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την ευαισθητοποίηση των κατοίκων των νησιών υπέρ του εμβολιασμού, συμβάλλοντας στη μεγάλη εθνική προσπάθεια.

Με ένα τηλεοπτικό βίντεο, ένα ραδιοφωνικό σποτ και ψηφιακές αφίσες για καταχωρήσεις σε ψηφιακά Μέσα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου υποστηρίζει το κοινωνικό μήνυμα υπέρ του εμβολιασμού για τη θωράκιση των νησιών τόσο από υγειονομικής όσο και από οικονομικής πλευράς.

Με κεντρικά συνθήματα «Γιατί να λείπεις από τη ζωή σου» και «Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου», η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενισχύει το μήνυμα της ανάγκης εμβολιασμού για την προστασία της υγείας και την απρόσκοπτη πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου.

«Είχαμε πολλούς λόγους για να πάρουμε αυτή την απόφαση και να προχωρήσουμε σε μια τοπική καμπάνια για την προώθηση του εμβολιασμού: Τα δεδομένα που έχουμε από το διεθνές επιστημονικό περιβάλλον σε ό,τι αφορά το κτίσιμο τείχους ανοσίας και τις κυβερνήσεις των χωρών προέλευσης επισκεπτών που συνδέουν την κινητικότητα των ταξιδιωτών με το ποσοστό εμβολιασμού στη χώρα υποδοχής. Το δεδομένο ότι στα νησιά μας το 97,1% του τοπικού ΑΕΠ συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με τον Τουρισμό. Και το ζητούμενο ότι θέλουμε να πάμε την τουριστική περίοδο, στο βαθμό που αυτό εξαρτάται από εμάς, όσο το δυνατόν πιο μέσα στο φθινόπωρο», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, ο οποίος τη Δευτέρα 28 Ιουνίου καλεί τους δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου με θέμα την καμπάνια.

Τέλος, όπως παρουσιάσθηκε και από τον Περιφερειάρχη στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο, στόχος της καμπάνιας είναι να θωρακιστεί η υγεία των νησιωτών και να αυξηθεί η εμβολιαστική κάλυψη, η οποία αποτελεί μία από τις βασικές παραμέτρους που θα κρίνουν αφενός την πορεία της φετινής τουριστικής και αφετέρου το ενδεχόμενο ενός νέου lockdown, με ό,τι αυτό συνεπάγεται από απόψεως υγειονομικών, κοινωνικών και οικονομικών επιπτώσεων.

Για την καμπάνια αυτή, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεργάστηκε με την εταιρεία «MullenLowe Επικοινωνίες» του παγκόσμιου ομίλου McCann, η οποία έφερε εις πέρας το σχεδιασμό και παραγωγή της μέσα σε πολύ στενά χρονικά περιθώρια.

Το Γραφείο Τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
32 °C
Σάββατο, 5 Ιουλίου 10:13ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency