To Neptune Hotels, θέλοντας να συνεισφέρει στην προώθηση του νησιού μας, δημιούργησε ένα πρωτότυπο βίντεο στο πλαίσιο του Jerusalema Challenge.
Είναι μια κοινή προσπάθεια προσωπικού και Διοίκησης, που σκοπό έχει να επικοινωνήσει τη χαρά των μελών του ξενοδουχείου που ξεκίνησε η τουριστική σεζόν, αλλά και να μεταδώσει την αισιοδοξία και ελπίδα όπως και τη βεβαιότητα για την προοπτική του ελληνικού τουρισμού, αλλά και ειδικότερα του νησιού μας.
Το βίντεο έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις με χιλιάδες προβολές και κοινοποιήσεις στα social media!
Δείτε παρακάτω το βίντεο
Δελτίο τύπου Δήμου Κω.
Δείτε τη σχετική ανακοίνωση!
Η ενίσχυση του εξοπλισμού αποτελεί κομβικό στοιχείο της στρατηγικής του Ομίλου.
Από το Νέο Στάδιο Ανταγόρα έως Aegean View Aqua Resort.