EurolifeFFH: αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά

Κοινωνια Δευτέρα, 26η Απριλίου 2021
3ea32a85c8de2e670006a9a85717dea7.jpg

EurolifeFFH: αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά

«Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της EurolifeFFH, η οποία εστιάζει στη δράση που υλοποιεί σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.

Η EurolifeFFH πρόσφατα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τη HOPEgenesis μέχρι το 2023, με τη δέσμευση ότι θα υιοθετήσει δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και θα δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, θα συνεχίσουν τη δράση τους στο Καστελλόριζο, τα Άγραφα, τους Λειψούς, το ΆνωΚουφονήσι, την Τήλο, την Ανάφη, τη Νίσυρο, τη Χάλκη και την Κάσο. Υποστηρίζοντας τις οικογένειες απομακρυσμένων και ακριτικών περιοχών της Ελλάδας που θέλουν να αποκτήσουν παιδί, σκοπός τους είναι να ανατρέψουν τα ποσοστά της υπογεννητικότητας και να επαναφέρουν δομές της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας.Γιατί ο μόνος τρόπος να αποκτήσει ζωή ένας τόπος, είναι να γεμίσει με παιδιά.

Αυτή ακριβώς είναι η ιστορία που αφηγείται η νέα καμπάνια της EurolifeFFH. Ένα ήσυχο μεσημέρι, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, οι κάτοικοι είναι αφοσιωμένοι στις καθημερινές τους ασχολίες. Ένα γνώριμο σκηνικό που ανασύρει μνήμες και αναμνήσεις σε κάθε άνθρωπο, έρχεται να διαταραχθεί από τη «γλυκιά φασαρία» που δημιουργεί ξαφνικά μια παρέα μικρών παιδιών. Τρέχοντας με τα ποδήλατά τους, εκπλήσσουν τους ενήλικες και προκαλούν αναστάτωση και πολλά χαμόγελα! Ένας μανάβης ρίχνει κατά λάθος τα καφάσια του, μια κυρία ξαφνιάζεται από τα παιδιά και καταβρέχει τον γείτονά της, ένας κύριος δεν προλαβαίνει να απολαύσει το παγωτό του, το οποίο καταλήγει στο δρόμο. Τα παιδιά φτάνουν στον παιδικό σταθμό, όπου συναντούν τους φίλους και τις οικογένειές τους, συνθέτοντας ένα σκηνικό που αποτελεί την ουσία της συνεργασίας μεταξύ της EurolifeFFHκαι της HOPEgenesis.

Για τη EurolifeFFH, αξία έχει βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων και να τους ενθαρρύνει, ώστε να καταφέρνουν τα θέλω τους. Γιατί όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή.

Δείτε το videoτης καμπάνιας στο YouTubeκανάλι της EurolifeFFH.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-07-22-175455.png
Το πρόγραμμα του 8ου Kos 3X3 Basketball Festival

Από τις 23 έως τις 27 Ιουλίου, η Πλατεία Ανταγόρα μετατρέπεται ξανά στο επίκεντρο του αθλητισμού.

nosokomeio4.jpg
Ευχαριστήριο του Νοσοκομείου Κω

Προς την Ένωση Αστυνομικών υπαλλήλων Βορείου Δωδεκανήσου και τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κω  «Ιπποκράτης»!

15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Τετάρτη, 23 Ιουλίου 1:06ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency