Ξεκίνησε η διαφήμιση από τον ΕΟΤ της Κω και των υπολοίπων νησιών, που αντιμετωπίζουν το μεταναστευτικό ζήτημα, σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού

Κοινωνια Τρίτη, 27η Οκτωβρίου 2020
e35189a2c13a1064ef709e56cd9b6be1.jpg

Στη διαφημιστική προβολή των 5 τουριστικών προορισμών της χώρας που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα μεταναστευτικών ροών (Κως, Σάμος, Λέρος, Λέσβος, Χίος) προχώρησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού από τα τέλη Οκτωβρίου έως τον Φεβρουάριο του 2021.

Συγκεκριμένα η Κως και τα υπόλοιπα 4 νησιά θα διαφημιστούν στα παρακάτω μέσα:

GOOGLE (YouTube)
Κόστος (290.000,00€) + ΦΠΑ 24% (69.600,00€)

Glomex Gmb
Κόστος (100.000,00€) + ΦΠΑ 24% (24.000,00€)

NATIONAL GEOGRAPHIC.COM
Κόστος (150.000,00€) + ΦΠΑ 24% (36.000,00€)

HISTORY CHANNEL
Κόστος (200.000,00€) + ΦΠΑ 24% (48.000,00€)

Η διαφημιστική καμπάνια πραγματοποιείται στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας ενίσχυσης της εικόνας τους διεθνώς (branding) και της αποσύνδεσης των νησιών από το μεταναστευτικό/προσφυγικό ζήτημα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Δευτέρα, 11 Αυγούστου 1:34ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency