Το θέμα παραπέμφθηκε προς την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Κω για την λήψη της σχετικής απόφασης!
Ομόφωνα αποφασίστηκε στην τακτική συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης, του Δήμου Κω, η πρόταση για τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Google display, Facebook & Instagram) για την προβολή & διαφήμιση της Κω στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης, κ. Β. Μανιάς εισηγήθηκε το θέμα στην επιτροπή σημειώνοντας πως ο Δήμος προτίθεται να προβεί σε διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Google display, Facebook & Instagram) για την προβολή & διαφήμιση του νησιού στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και στον τουρισμό μακράς διαμονής με έμφαση στους επισκέπτες τουριστικών προορισμών που αναζητούν επιλογές μακροχρόνιας διαμονής.
Η λίστα χωρών θα προσαρμόζεται κάθε φορά αναλόγως των υγειονομικών πρωτοκόλλων και των συνθηκών που επικρατούν και άρα επηρεάζουν τη δυνατότητα μετάβασης επισκεπτών στο νησί.
Σε κάθε περίπτωση, οι χώρες-στόχος θα είναι οι ακόλουθες:
1.Γερμανία, 2. Μ. Βρετανία, 3. Πολωνία, 4. Ολλανδία, 5. Βέλγιο, 6. Αυστρία & 7. Ελλάδα.
Κατόπιν της έρευνας αγοράς που διεξήχθη, το κόστος ανέρχεται στο ποσό των 24.676,00€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% και θα γίνει σύμφωνα με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016).
Πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη η εκδήλωση απολογισμού και συζητήθηκαν οι προοπτικές συνέχισης της συνεργασίας. Ισχυρή η παρουσία της Δωδεκανήσου με οινοποιούς και οινολόγους από τα νησιά μας, συνοδευόμενοι από την ΑΝΔΩ.
Με μεγάλη συμμετοχή και θερμή ανταπόκριση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025, στο Μουσείο Νεοελληνική Τέχνης Δήμου Ρόδου, η παρουσίαση των Πολιτιστικών Masterplans για τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου: Ρόδος, Κως και Λέρος.