Το Δήμαρχο Κω επισκέφθηκαν το πρωί της Παρασκευής μαθητές του Σβουρένειου ΚΔΑΠ-ΜΕΑ του Δήμου Κω, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς!
Οι μαθητές δώρισαν στον κ. Θεοδόση Νικηταρά μια χειροποίητη μάσκα καθώς και ένα χειροποίητο σαπούνι, με μήνυμα ''Μένουμε Ασφαλείς'' με αφορμή την πανδημία του COVID-19.
Ο Δήμαρχος Κω ευχαρίστησε μαθητές και εκπαιδευτικούς που βρέθηκαν στο Δημαρχιακό Μέγαρο, συγχαίροντας τους μάλιστα και για το σπουδαίο έργο που γίνεται στο Σβουρένειο.
Aξίζει να σημειωθεί πως οι μαθητές δώρισαν 100 περίπου τσάντες με δώρα σε καταστηματάρχες και διερχόμενους συμπολίτες μας, οι οποίοι τα δέχτηκαν με χαρά!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες!
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"