Ποιες οι βασικές αρχές του Digital Marketing; Πώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε σωστά για την προώθηση της επιχείρησής μας; Πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε το ψηφιακό μας αποτύπωμα και ποια είναι η επένδυση που απαιτείται;
Ο Κώστας Καμπάκης (Kostas Kampakis), Managing Director στην Forestview, θα μας μιλήσει στο Σχολείο Τουρισμού OnTour ΚΩ, για τις βασικές αρχές του Digital Marketing, το πως μπορούμε να προωθήσουμε την επιχείρηση μας σωστά και ποια η επένδυση που θα χρειαστεί, μέσα από την ομιλία “Τουρισμός και Διαδίκτυο” Προσεγγίζοντας τον ψηφιακό ταξιδιώτη.
Ο Κώστας, αφού εργάστηκε ως Marketing Manager για πολλές διαφορετικές βιομηχανίες, όπως FMCG, τρόφιμα, καλλυντικά, τεχνολογία,ψυχαγωγία αλλά και για community driven brands όπως η Nintendo και το Evian, βρέθηκε στην άλλη πλευρά, αυτήν των agencies, ασκώντας πια καθήκοντα Managing Director για τη ForestView. Συνδυάζοντας την οπτική ενός διαφημιζόμενου, με αυτή ενός agency συντονίζει τον στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη βελτιστοποίηση καμπανιών για τους πελάτες της εταιρείας σε περισσότερες από 25 χώρες.
Κώστα ανυπομονούμε για το ψηφιακό μας ταξίδι!
Join the Ride @ https://www.eventora.com/…/Eve…/sxoleio-toyrismoy-ontour-kos
Τί είναι branding, τί brand και τί brand name; Γίνεται ο τόπος μάρκα και πώς; Πώς τον διαχειριζόμαστε και ποιοι κερδίζουν; Ποιους προσκαλούμε και πώς τους διαλέγουμε; Οι ελληνικοί προορισμοί τί κάνουν για αυτό;
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης (Dimosthenis Broussalis), Γενικός Διευθυντής της DASC Branding, θα μας μιλήσει στο Σχολείο Τουρισμού OnTour ΚΩ, για το πως ανακαλύπτουμε την ταυτότητα του προορισμού και πως την διαχειριζόμαστε σωστά, μέσα από την ομιλία του “Ταυτότητα Προορισμού (Destination Branding)” Πού ‘κρύβεται’ το τουριστικό brand μας;
Ο Δημοσθένης ως ιδρυτικό μέλος της DASC Branding, δημιουργεί από το 1983 μέχρι σήμερα brands. Έχει “εμμονή” με την εξωστρέφεια, τον τουρισμό, τα ελληνικά τρόφιμα και τις εξαγωγές τους. Για τον λόγο αυτό εξειδικεύεται εκεί ακριβώς, στους μόνους ίσως τομείς που μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση: στον τουρισμό, στην ελληνική κουζίνα και στα εξαιρετικά τρόφιμα που παράγει η χώρα μας και στο πως όλα αυτά πρέπει να δουλεύουν μαζί και να φέρνουν κέρδη. Όταν δεν κάνει branding, είναι βασικός ομιλητής σε συνέδρια και ημερίδες.
Δημοσθένη, σε ευχαριστούμε πολύ!
Join the Ride @ https://www.eventora.com/…/Eve…/sxoleio-toyrismoy-ontour-kos
''Η δημοτική αρχή του κ. Νικηταρά αποδείχθηκε τραγικά προβλέψιμη''
Δείτε τις περιοχές.
Δείτε την εισήγηση της προέδρου Γεωργίας Κασσιώτη και τις τοποθετήσεις των μελών της επιτροπής.
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ καταγγέλλει ότι, δεν έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες, ούτε με τους εργαζόμενους στις Δ.Ο.Υ.