ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Η νέα καμπάνια ψηφιακής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ανέδειξε τη μοναδικότητα των Δωδεκανήσων!

Τουρισμος Τετάρτη, 30η Μαΐου 2018
c7ea651f15097a6ea488625f939ca467.jpg

Η νέα καμπάνια ψηφιακής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ανέδειξε τη μοναδικότητα των Δωδεκανήσων!

-Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας της ΠΝΑΙ με τον ΣΕΤΕ & τη Marketing Greece και παρουσιάστηκε μέσω του Discovergreece.com

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία καμπάνια ψηφιακής προβολής, τετράμηνης διάρκειας για την προώθηση των προορισμών της Δωδεκανήσου (Ρόδος, Κως, Πάτμος, Κάρπαθος, Αστυπάλαια, Λέρος) μέσω της πλατφόρμας Discovergreece.com και των social media καναλιών της. Πρόκειται για μία ακόμη σύγχρονη και αποδοτική δράση τουριστικής προβολής στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε ειδικό experiential αφιέρωμα μέσα από το οποίο αναδεικνύονται τα μοναδικά χαρακτηριστικά των 6 νησιών και αποτυπώνονται οι εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης. Το αφιέρωμα περιλάμβανε πλούσιο φωτογραφικό υλικό και ιδιαίτερη σχεδιαστική προσέγγιση με στόχο την εμπλοκή (engagement) του κοινού με το περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο δημιουργήθηκε αρχικά, βάσει προγράμματος σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά). Λόγω όμως του υψηλού engagement του κοινού, μεταφράστηκε και αξιοποιήθηκε σε όλες τις γλώσσες του discovergreece.com (σύνολο 7 γλώσσες).

Τα αποτελέσματα ψηφιακής προβολής, αποτυπώνουν το εύρος της αποδοχής της καμπάνιας:

1.380.144 Reach

93.734 Engagement

10.000 Pageviews

45.000 αποδέκτες του newsletter

Σημειώνεται ότι η προβολή των προορισμών συνεχίζεται στα κανάλια επικοινωνίας Google και Facebook. Παράλληλα, προωθείται η εφαρμογή της αντίστοιχης καμπάνιας και για τα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκανήσου (πέραν των παραπάνω έξι) καθώς επίσης και για τους προορισμούς των Κυκλάδων.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού κα Μαριέτα Παπαβασιλείου με αφορμή τη νέα καμπάνια, δήλωσε ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εφαρμόζοντας τις πλέον σύγχρονες μεθόδους προβολής και διαφήμισης των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου, καταφέρνει να προσεγγίσει ένα ευρύτατο κοινό ανά τον κόσμο, ενισχύοντας τις προοπτικές για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού.

Χαρακτηριστικά η κα Παπαβασιλείου αναφέρει τα εξής: «Η Περιφερειακή Αρχή έχει αγκαλιάσει όλους τους σύγχρονους τρόπους προβολής και προώθησης των τουριστικών προορισμών του Νοτίου Αιγαίου εστιάζοντας στη ρητορική της αυθεντικότητας και των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει το κάθε νησί.

Η ψηφιακή προβολή αποτελεί τον πλέον σύγχρονο τρόπο προσέγγισης του κοινού. Έπειτα από την επιτυχή ολοκλήρωση της α’ φάσης, αυτή η ειδική καμπάνια θα συνεχισθεί για όλα τα νησιά στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες. Απευθύνεται σε μία ανεξάντλητη δεξαμενή αποδεκτών ανά τον κόσμο, τους οποίους καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε μέσα απ’ τα διαδικτυακά κανάλια, καλλιεργώντας το έδαφος για την περαιτέρω αύξηση των τουριστικών ροών προς όλους τους προορισμούς στο Νότιο Αιγαίο».

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
50067e4e-laboratory-2815641_1280.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κορινθίας: «Στήριξη προς τους Εργαστηριακούς Ιατρούς της Κω»

''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.

dethak.jpg
Προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης αύριο Πέμπτη στην Αντιμάχεια

Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.

kos-(2).jpg
Συνελήφθη 25χρονη για διακίνηση ναρκωτικών στην Κω

Η 25χρονη εντοπίστηκε επ’ αυτοφώρω να παραλαμβάνει δέμα με κάνναβη - Κατασχέθηκαν 327 γραμμ. κάνναβης, 920 ευρώ  κ.α.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
33 °C
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 5:51ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency