Πολύωρη διακοπή ρεύματος λόγω βλάβης στο εργοστάσιο της ΔΕΗ

Κοινωνια Σάββατο, 2η Ιουλίου 2011
Πολύωρη διακοπή ρεύματος λόγω βλάβης στο εργοστάσιο της ΔΕΗ

deh_logo

Χωρίς ρεύμα έμεινε η Κως όλο το πρωί λόγω σοβαρής βλάβης στο εργοστάσιο της ΔΕΗ που βρίσκεται στο Μαρμάρι.Μιλώντας με τεχνικούς της ΔΕΗ μας ενημέρωσαν πως από το πρωί γινόντουσαν προσπάθειες για την επισκευή της βλάβης(τα αίτια της οποίας ήταν κάποια φωτιά που ξέσπασε στο εργοστάσιο) εξαιτίας της οποίας το Ζηπάρι έμεινε χωρίς ρεύμα από τις 6 -11 το πρωί ενώ και η πόλη της Κω από τις 10-12:30.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 11:06ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency