
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Δημοτικής Τηλεόρασης Κω Αναχωρησε η παιδίατρος που υπήρχε μέχρι τώρα στο νοσοκομείο μας και πλέον για όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι η Παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου μας θα λειτουργεί με αποσπάσεις ιατρών.
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος