Καθάρισαν τα σκουπίδια από το λιμάνι

Κοινωνια Παρασκευή, 1η Ιουλίου 2011
Καθάρισαν τα σκουπίδια από το λιμάνι

katharismos-limaniou

Ευτυχώς Η Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Κω καθάρισε τα σκουπίδια από το Λιμάνι της Κω το οποίο ειδικά τις τελευταίες μέρες βρισκόταν σε άθλια κατάσταση αφού μπουκάλια νερού,αναψυκτικών και διάφορα άλλα σκουπίδια επέπλεαν.Μια εικόνα που όπως είναι φυσικό δεν άφηνε τις καλύτερες εντυπώσεις στους τουρίστες.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 1:13ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency