ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Κατά 40% αύξησε η TUI το δυναμικό των ξενοδοχείων σε Κω, Κρήτη και Ρόδο -Τι σχεδιάζει για τον ελληνικό τουρισμό

Τουρισμος Παρασκευή, 26η Μαΐου 2017
da8e21526349c9a32cc4fdd9235eae87.jpg

Πάνω από 2,6 εκατ. τουρίστες αναμένεται να διακινήσει φέτος στην Ελλάδα ο όμιλος της TUI, περίπου 200 χιλ. περισσότερους σε σχέση με την περσινή χρονιά. Παράλληλα ο μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στην ελληνική τουριστική αγορά, βολιδοσκοπώντας το χώρο των ξενοδοχείων και βάζοντας στο πλάνο αύξηση των δρομολογίων τσάρτερ.

Η μεγάλη άνοδος της ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς, σε συνδυασμό με τις σημαντικές απώλειες από τον τουρισμό της Τουρκίας και της Αιγύπτου, αλλά και το γεγονός πως τα θέρετρα της Ισπανίας εξαντλούν πολύ γρήγορα τις πληρότητές τους, ενισχύουν τον προγραμματισμό του γερμανικού ομίλου για την εγχώρια αγορά. Σύμφωνα με το διευθ. σύμβουλο της TUI Γερμανίας Marek Andryszak, ο όμιλος προσανατολίζεται σε αύξηση των καταλυμάτων που θα φέρουν το brand του, όχι μόνο σε δημοφιλή νησιά, αλλά και σε λιγότερα γνωστά στις ξένες αγορές και σε παραθαλάσσιους προορισμούς, σημειώνοντας ακόμη πως η "έκρηξη” των προσφερόμενων πακέτων για την Ελλάδα θα συνεχιστεί και τις επόμενες σεζόν.

Ήδη από την αρχή της χρονιάς οι πωλήσεις της TUI για τη χώρα μας κατέγραφαν ισχυρή διψήφια αύξηση σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, ειδικά κατά το πρώτο δίμηνο όπου παραδοσιακά πραγματοποιούνται οι περισσότερες κρατήσεις από τη γερμανική αγορά (η οποία αποτελεί τη βασική "δεξαμενή” τουριστών για την Ελλάδα), γεγονός που οδήγησε το γερμανικό tour operator, να αυξήσει κατά 40% το δυναμικό των ξενοδοχείων σε Κρήτη, Ρόδο και Κω.

Η διοίκηση της TUI έχει εκφράσει την πρόθεσή της να ανεβάζει το ρυθμό των επενδύσεών της προς την Ελλάδα, την οποία χαρακτηρίζει έναν από τους βασικούς τους προορισμούς που ενισχύει τα οικονομικά της μεγέθη και ταυτόχρονα να ενισχύσει την παρουσία της επενδυτικά ξενοδοχειακά project.

Εξάλλου ο αριθμός των τουριστών που φέρνει στη χώρα αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια, από περίπου 2 εκατ. που ήταν το 2014.

Πολύ καλά είναι τα νέα και αναφορικά με τα πακέτα κρουαζιέρας της TUI για την Ελλάδα, με την Κρήτη να αποτελεί το μεγάλου "ατού” του tour operator. Μιλώντας στην Deutsche Welle, η επικεφαλής της θυγατρικής TUI Cruises Βίπκε Μάιερ, τόνισε πως υπάρχει αύξηση 20% σε σχέση με πέρσι στους προορισμούς, ενώ μέχρι το τέλος της σεζόν η TUI Cruises θα έχει διακινήσει περίπου 220 χιλ επιβάτες.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ζήτησης από τον όμιλο, αυτή τη στιγμή οι κρατήσεις από τους Γερμανούς τουρίστες παρουσιάζουν αύξηση κατά 23% συνολικά σε σύγκριση με το 2016, με την Κρήτη να συγκεντρώνει τι το 14% του όγκου των κρατήσεων, η Ρόδος το 26%, η Κως το 41% και η Κέρκυρα το 6%. Μεγάλη διψήφια άνοδος υπάρχει επιπλέον για τη δυτική Πελοπόννησο και τη Χαλκιδική, 32% και 44% αντίστοιχα.

Βασιλική Κουρλιμπίνη
[email protected]

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
29152323.jpg
Ολοκληρώθηκε η συμφωνία του Ομίλου Κυπριώτη με την HIG

Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την τουριστική ανάπτυξη της Κω αλλάζει σελίδα.

i-oikonomia-tis-chrisis-anti-tis-idioktisias-apo-to-aftokinito-mechri-ton-eksoplismo.jpg
Η οικονομία της χρήσης αντί της ιδιοκτησίας: Από το αυτοκίνητο μέχρι τον εξοπλισμό

Το “access economy”, το μοντέλο σύμφωνα με το οποίο αποκτούμε πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες, χωρίς ιδιοκτησία, δίνει προτεραιότητα στην προσωρινή μίσθωση ή δανεισμό. Και φαίνεται πως έχει έρθει για να μείνει.

iatrikos-sullogos-kw.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κω: Έντονη ανησυχία για την απαξιωτική στάση απέναντι στον κλάδο των εργαστηριακών ιατρών

Επιστολή του Ιατρικού Συλλόγου Κω προς τον Πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
26 °C
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 10:07ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency