Σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», επιστολή απέστειλε χθες προς πληθώρα ξενοδοχείων της Κω ο κ. Οliver Grosse Kleimann, γενικός διευθυντής με ευθύνη την Κεντρική Ευρώπη του μεγαλύτερου τουριστικού οργανισμού στον κόσμο, της TUI. Στην επιστολή επικαλείται την απεργία τονίζοντας ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό τόσο στους πελάτες που θα καθυστερήσει η αναχώρησή τους όσο και σε αυτούς που θα έρθουν νωρίτερα ή αργότερα από το προγραμματισμένο. Μάλιστα, ζητούσε την εξυπηρέτηση αυτή προς τους πελάτες τους με δεδόμενη την κατάσταση του αεροδρομίου το οποίο ήδη σε φυσιολογικές συνθήκες χαρακτηρίζει ως μία καταστροφή. Ξενοδόχοι, λόγω της υψηλής εποχικής πληρότητας των μονάδων, εξέφραζαν την απορία «από πού να ζητήσουν κατανόηση και βοήθεια» για την εξυπηρέτηση των μη αναχωρούντων πελατών τους λόγω της απεργίας.
Ένα σοκαριστικό περιστατικό που σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 16 Ιουνίου στην οδό Αβέρωφ.
Δείτε την ανακοίνωση του Επαρχείου Κω - Νισύρου!
Η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΚ
Η ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου.