Η Τουρκία αναδεικνύεται στον πιο δημοφιλή προορισμό (όπως αναμενόταν) τον Μάρτιο για τους Ρώσους τουρίστες, σύμφωνα με την ανάλυση της ATOR, με το 29,2% του συνόλου των χρηστών του ιστότοπου Sletat.ru, οι οποίοι έκαναν αναζητήσεις εκδρομών, να επιλέγουν τη χώρα.
Την ίδια στιγμή, η Ελλάδα βρισκόταν στην τρίτη θέση, με δεύτερη την Ταϊλάνδη, αν και ο αριθμός των αιτήσεων για διακοπές στα ελληνικά θέρετρα ακολουθεί πτωτική πορεία, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Αυξημένο κατά 102% εμφανίζεται το ενδιαφέρον των χρηστών του Sletat.ru για την Τουρκία τον Μάρτιο, έναντι του Φεβρουαρίου. Επόμενη είναι η Ταϊλάνδη, συγκεντρώνοντας το 7,9% των αιτημάτων αναζήτησης, αφού το άνοιγμα της Τουρκίας επηρέασε τη δημοτικότητα της χώρας ως καλοκαιρινού προορισμού, με τους ειδικούς να κάνουν λόγο για μείωση κατά 25% στον αριθμό των αιτημάτων, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Ελλάδα τον Μάρτιο, έλαβε το 7,3% των αιτημάτων αναζήτησης των χρηστών του Sletat.ru. Ωστόσο, ο αριθμός των αιτήσεων για διακοπές στα ελληνικά θέρετρα μειώθηκε κατά 5,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η Κύπρος, μεταξύ των χρηστών του Sletat.ru, συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά. Οι επιλογές για διακοπές στη χώρα αποτέλεσαν αντικείμενο αναζήτησης από το 6,7% των χρηστών τον Μάρτιο, ποσοστό που είναι κατά 6,2% περισσότερο απ’ ότι πριν ένα χρόνο.
Αντίστοιχα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τα οποία απλοποίησαν τις διαδικασίες χορήγησης visa για τους Ρώσους, αυξάνονται επίσης δυναμικά: το 4,2% των χρηστών του Sletat.ru επιθυμούσε να ξεκουραστεί στα Εμιράτα, ποσοστό 49,6% υψηλότερο απ’ ότι τον Μάρτιο του 2016.
Το μερίδιο των αιτημάτων αναζήτησης για διακοπές στην Ισπανία ήταν 4%. Όμως σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2016, ο προορισμός εμφάνισε μείωση του ενδιαφέροντος των χρηστών κατά 17,6%.
Όμως, οι εκδρομές στην Τυνησία είναι στην κορυφή της δημοτικότητας -έναντι του Μαρτίου του περασμένου έτους η αύξηση του προορισμού ήταν 70,9%.
Ενδιαφέρον για τα θέρετρα του Βιετνάμ επέδειξε το 3,5% των χρηστών της υπηρεσίας αναζήτησης, αλλά ο προορισμός έχει πτωτική δυναμική: σε σύγκριση με τον Μάρτιο του περασμένου έτους, ο αριθμός των αιτημάτων για περιηγήσεις στη χώρα μειώθηκε κατά 26,9%.
Παράλληλα, τον περασμένο μήνα, πάνω από 2% των χρηστών του Sletat.ru επέλεξαν επιλογές για διακοπές στη Βουλγαρία, τη Δομινικανή Δημοκρατία και την Ινδία.
money-tourism.gr
Συνελήφθησαν στην Κω τρία μέλη του κυκλώματος. Κατασχέθηκαν 12.760 ευρώ, 820 πακέτα λαθραία τσιγάρα, πλωτό σκάφος κ.α.
Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την τουριστική ανάπτυξη της Κω αλλάζει σελίδα.
Δείτε τις περιοχές.
Το “access economy”, το μοντέλο σύμφωνα με το οποίο αποκτούμε πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες, χωρίς ιδιοκτησία, δίνει προτεραιότητα στην προσωρινή μίσθωση ή δανεισμό. Και φαίνεται πως έχει έρθει για να μείνει.