Χρυσό βραβείο έλαβε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίουστα BestCityAwards2016 (Πυλώνας Α “LiveableCity-Κατηγορία Τουρισμός”) για την ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής “AegeanIslands.LikeNOOther” που σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την MarketingGreece.
Ο Οργανισμός Επικοινωνίας “Boussias Communications” διοργάνωσε την Τελετή Απονομής των βραβείων “Best City Awards 2016” τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016, στην Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων. Βραβεύτηκαν φορείς του Δημοσίου, επιχειρήσεις, και οργανισμοί που διακρίθηκαν σε διάφορους τομείς όπως η καινοτομία, το περιβάλλον, η προσβασιμότητα. Στην εκδήλωση αναδείχθηκαν και επιβραβεύθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές που καθιστούν τις πόλεις «ευφυείς» καθώς και τα καινοτόμα έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στις πόλεις και συμβάλουν στη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκπροσωπήθηκε στην Τελετή Απονομής από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κυρία Μαριέτα Παπαβασιλείου η οποία και παρέλαβε το βραβείο μαζί με τον κ. Κώστα Τριανταφύλλη, projectmanagerτης “MarketingGreece”.
Στο σύντομο χαιρετισμό της κατά την παραλαβή του βραβείου η κ. Παπαβασιλείου, αφού ευχαρίστησε όλους όσοι εργάστηκαν γι΄αυτό το αποτέλεσμα, επεσήμανε ότι η ψηφιακή καμπάνια “AegeanIslands.LikeNOOther” ανέδειξε εμπειρίες και εικόνες επισκεπτών των νησιών σε πάνω από 26.000.000 χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επισκέπτες του campaignsite, γεγονός που αν μη τι άλλο, φανερώνει τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα της. Τόνισε δε ότι η καμπάνια θα εξελιχθεί και θα συνεχισθεί ακόμη πιο δυναμικά το 2017.
Αναλυτικότερα, η κ. Παπαβασιλείου δήλωσε: “Η ενίσχυση της θέσης των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου στη διεθνή τουριστική βιομηχανία αποτελεί για τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο και την Περιφερειακή Αρχή βασικό στρατηγικό στόχο, πάνω στον οποίο εργαζόμαστε μεθοδικά. Από το 2015 θέσαμε σε εφαρμογή και χτίζουμε σταθερά ένα ολοκληρωμένο τριετές στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης και ανάδειξης των προορισμών, που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον ΣΕΤΕ & την marketingGreece.
Στην κατεύθυνση αυτή, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο και πολυεπίπεδο πλέγμα δράσεων, κάτω από την επικοινωνιακή ομπρέλα AegeanIslands.LikeNOOther, με στόχο να γίνουν ευρέως γνωστοί οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου για τις μοναδικές και πολυμορφικές εκείνες εμπειρίες που προσφέρουν στον επισκέπτη.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας σχεδιάστηκαν περισσότερα από 180 δημιουργικά εικαστικά, κείμενα ταξιδιωτικών εμπειριών με περισσότερες από 25.000 λέξεις, campaignsite και Μέσα Κοινωνικής ∆ικτύωσης, έχοντας έως σήμερα αποκτήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα υποστηρικτών του ελληνικού περιφερειακού προϊόντος, με περισσότερους από 43.000 fans. Με βάση αυτά, υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης, που περιλαμβάνει ψηφιακή διαφήμιση, προώθηση σε διεθνή έντυπα και τηλεοπτικά δίκτυα, ενέργειες δημοσίων σχέσεων και ενέργειες για τους επαγγελματίες του τουρισμού.
‘Ήδη τα αποτελέσματα αυτού του προγράμματος είναι εντυπωσιακά, καθώς μέσα από τις δράσεις αυτές προβάλαμε τις μοναδικές εικόνες και εμπειρίες του Νοτίου Αιγαίου, σε ένα κοινό που ξεπερνά τα 26 εκατομμύρια!
Συνεχίζουμε δυναμικά και για 2017 την ίδια στρατηγική, εξελίσσοντας την ψηφιακή μας καμπάνια και προσκαλώντας όλους να ζήσουν μοναδικές-likenoother-στιγμές στα νησιά μας”.
Εκ της Διεύθυνσης Τουρισμού
της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Η ανακοίνωση του Διεθνούς Ιπποκρατείου Ιδρύματος Κω.
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του τα πέρασε στην αγαπημένη του Κω, όπου και προσέφερε σπουδαίο και αθόρυβο έργο.
Στόχος του έργου η οριστική και ολιστική επίλυση του προβλήματος της διαχείρισης τωναπορριμμάτων στις δύο Περιφερειακές Ενότητες Κω και Καλύμνου, με τη μείωση της προς ταφή ποσότητας απορριμμάτων και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Στόχος του έργου η οριστική και ολιστική επίλυση του προβλήματος της διαχείρισης τωναπορριμμάτων στις δύο Περιφερειακές Ενότητες Κω και Καλύμνου, με τη μείωση της προς ταφή ποσότητας απορριμμάτων και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων