Αυτές είναι οι 8 κινήσεις που θα κάνει ο Δήμος για την αποκατάσταση του τουριστικού προφίλ της Κω

Τουρισμος Τρίτη, 15η Σεπτεμβρίου 2015
Αυτές είναι οι 8 κινήσεις που θα κάνει ο Δήμος για την αποκατάσταση του τουριστικού προφίλ της Κω

Για την ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη αντιμετώπιση του πλήγματος που υπέστη η Κως ως τουριστικός προορισμός, ο Δήμος έχει ήδη προγραμματίσει και βρίσκεται στην φάση της υλοποίησης μια πλήρη μελέτη για την διαχείριση της φήμης της Κω στο διεθνές τουριστικό κοινό και τρόποι ενίσχυσης τουbrand, που θα περιέχει:

  1. Μελέτη που αφορά στην ανάλυση και αποτύπωση υπάρχουσας κατάστασης
  2. Σύνθεση και επιλογή Τουριστικών Προϊόντων με στόχο την επιλογή των πιο ελκυστικών και στρατηγικά σημαντικών προϊόντων του προορισμού, ώστε να προωθηθούν και να συμβάλλουν στην ισχυροποίησης της εικόνας του.
  3. Στρατηγική Μάρκας (Brand) με έμφαση στην επανατοποθέτηση του προορισμού και στη δημιουργία μοναδικής ταυτότητας.

Ανάπτυξη στρατηγικής με σκοπό τον περιορισμό/εξάλειψη της αρνητικής επίδρασης που προέκυψε λόγω του φαινομένου της μετανάστευσης.

  1. Στρατηγική Επικοινωνίας για την επανατοποθέτηση του νησιού και την προβολή των τουριστικών του προϊόντων.
  2. Στρατηγική Δημιουργικής Οπτικοποίησης, που περιλαμβάνει την δημιουργία πλατφόρμας επικοινωνίας για την οπτικοποίηση του προορισμού και των τουριστικών του προϊόντων.
  3. Σχεδιασμός Καμπάνιας Επικοινωνίας για την αποκατάσταση της εικόνας και φήμης του τουριστικού προορισμού της Κω, ως απόρροια του παραπάνω σχεδιασμού.
  4. Εκτέλεση Καμπάνιας Επικοινωνίας για την αποκατάσταση της φήμης του προορισμού με έμφαση στους παρακάτω άξονες:
  • Αξιοποίηση Ψηφιακών μέσων (Digital Media)
  • Δράση μέσω Κοινωνικών Δικτύων (Social Media).
  • Υλοποίηση Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων (PR Activations).
  • Κινητοποίηση δημοσιογράφων και bloggers σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, συνεντεύξεων τύπου και ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips). Σκοπός είναι η προβολή του προορισμού μέσω των καθοδηγητών γνώμης (opinion leaders) που θα συμβάλλουν καταλυτικά στην αναδιαμόρφωση των αντιλήψεων των δυνητικών επισκεπτών.
  • Διεξαγωγή Εκδηλώσεων (Events) με σκοπό την άμεση επαφή και επικοινωνία με τα στοχευμένα κοινά, τόσο στο ευρύ κοινό όσο και στους επαγγελματίες της αγοράς (Τ.Ο.s πράκτορες κλπ).
    • Σχεδιασμός Ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας στο Discovergreece.com
  1. Μέτρηση αποτελεσματικότητας καμπάνιας

Ο Δήμος της Κω, για την υλοποίηση του παραπάνω προγράμματος έχει διαθέσει 100 χιλιάδες ευρώ από το υπόλοιπο του προϋπολογισμού του 2015 ενώ προσβλέπει στην στενή συνεργασία και την υλική και οικονομική βοήθεια, τόσο από τον ΕΟΤ, όσο και από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την υλοποίηση του προγράμματος.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
dsc_3524_2.jpg
Πένθος! Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης Άγκυρας Ιερεμίας

Τα τελευταία χρόνια της ζωής του τα πέρασε στην αγαπημένη του Κω, όπου και προσέφερε σπουδαίο και αθόρυβο έργο.

0-02-05-dbb44a7d415c94e1c4693f840875716b45a28fab1aca6095dbe2f3a8337b1e50_1c6dc5171e4725.jpg
Δημοπρατείται από την Περιφέρεια το μεγάλο περιβαλλοντικό έργο Μονάδων Ολοκληρωμένης Ανακύκλωσης και Ανάκτησης Αποβλήτων Δήμων Κω και Καλύμνου

Στόχος του έργου  η οριστική και ολιστική  επίλυση του προβλήματος της διαχείρισης τωναπορριμμάτων στις δύο Περιφερειακές Ενότητες Κω και Καλύμνου, με τη μείωση της προς ταφή ποσότητας απορριμμάτων και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων

dji_0913.jpg
Το Cape Sounio πρωτοπορεί με το ολιστικό πρόγραμμα ευεξίας Elevations of Wellness και την αποκλειστική συνεργασία με την Vicky Vlachonis

Οι επισκέπτες του ανανεωμένου resort βιώνουν μια μοναδική εμπειρία ευεξίας, εμπνευσμένη από την ενέργεια και την ιστορία του Σουνίου, που συστήνει προσωπικά η Gwyneth Paltrow

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 1:29ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency