Σταύρος Γρύλλης: ο νεότερος drifter στoν κόσμο είναι Κώος

Κοινωνια Τετάρτη, 22η Ιουλίου 2015
Σταύρος Γρύλλης: ο νεότερος drifter στoν κόσμο είναι Κώος

O Σταύρος είναι μόλις 13 ετών, ζει στην Κω, πλαγιολισθαίνει μια ΒΜW 500 ίππων με αξιοζήλευτη τέχνη, είναι εξαιρετικός στο σχολείο, ετοιμάζεται για το King of Europe στην Ουγγαρία και ονειρεύεται να κατέβει κάποτε σε αγώνες και στην Ιαπωνία.

Κάτι που απ΄ό,τι φαίνετα δεν είναι και τόσο δύσκολο για αυτόν.

Ας τον γνωρίσουμε καλύτερα.

________

Από ποια ηλικία άρχισες να οδηγείς;

Aπό πέντε χρονών...

Πώς έφτανες τα πεντάλ;

Ο μπαμπάς μου, ο οποίος είναι μηχανικός αυτοκινήτων, με βοήθησε να ξεπεράσω αυτές τις πρακτικές δυσκολίες. Τοποθέτησε και στα τρία πεντάλ ειδικές προεκτάσεις για να μπορώ να τα φτάνω.

Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό. Έπρεπε το σώμα μου να βρεθεί πιο κοντά στο τιμόνι. Έτσι, ένα ειδικ;a διαμορφωμένο κάθισμα τοποθετήθηκε μέσα στο ήδη υπάρχον του αυτοκινήτου.

Πόσο χρονών είσαι τώρα, δηλαδή;

Σε λίγες μέρες γίνομαι 13 ετών και μόλις τελείωσα την Α΄ Γυμνασίου.

Η πρώτη απόπειρα για παντιλίκι;

Στα 6 μου, με το πρώτο μου αυτοκίνητο, που ήταν ένα Honda Civic. Ο μπαμπάς μου βλέποντας την επιθυμία μου για πλαγιολίσθηση προέκτεινε και το χειρόφρενο για να μπορώ να πλαγιολισθαίνω ευκολότερα χωρίς να χρειάζεται να καταβάλλω μεγάλη μυϊκή δύναμη.

Τι σε γοήτευσε;

Από ό,τι μου έχουν πει οι γονείς μου είχα εκδηλώσει από πολύ νωρίς μεγάλο ενδιαφέρον και πρωτοφανή αγάπη για τα αυτοκίνητα. Σε ηλικία των 2,5 ετών ξεχώριζα όλες τις μάρκες. Ήθελα να ξεφυλλίζω περιοδικά αυτοκινήτων και να μαθαίνω ο,τιδήποτε γύρω από αυτά.

Έτσι, όταν ήμουν 4 ετών βρέθηκα με τον μπαμπά μου, κατόπιν δικής μου επιθυμίας και επιμονής, στο Athens Tuning Show, το 2006. Εκεί είδα ζωντανά και για πρώτη φορά επίδειξη drift. Ήταν αρκετό για να με γοητεύσει και να θέλω να ασχοληθώ με το σπορ.

Καλά, οι γονείς σου δεν φοβήθηκαν;

Όχι. Η ανάμειξη μου με το drift και η εξέλιξη μου έγινε με μικρά και σταθερά βήματα. Το επόμενο βήμα το έκανα μόνο αν ένιωθα απόλυτα σίγουρος ότι μπορώ να το κάνω. Μου έδειξαν μεγάλη εμπιστοσύνη, και τους ευχαριστώ πολύ που δεν μου στέρησαν να ζήσω αυτό που αγαπώ τόσο πολύ.

Ο μπαμπάς μου έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου μου, το οποίο πληροί όλους τους κανόνες ασφαλείας. Έτσι, οι γονείς μου δεν φοβήθηκαν αλλά βρίσκονται δίπλα μου.

Οδηγός πρότυπο;

Θαυμάζω και παρακολουθώ πολλούς οδηγούς τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Αυτόν που ξεχωρίζω όμως είναι ο Daigo Saito.

Πόσο δύσκολο είναι;

Η αλήθεια είναι ότι δεν δυσκολεύομαι καθόλου να πλαγιολισθαίνω με πολλά χιλιόμετρα και αυτό είναι ίσως αποτέλεσμα της διετούς, σχεδόν, παρουσίας μου στο Πρωτάθλημα. Αντιθέτως, θα ήταν για μένα μία πρόκληση αν είχα τη δυνατότητα να δοκιμάσω τις δυνατότητες μου αλλά και το αυτοκίνητο μου σε περισσότερα χιλιόμετρα.

Ποιος σου 'μαθε τα μυστικά;

Παρακολουθούσα και εξακολουθώ να παρακολουθώ πολλά DVD με αγώνες drift. Είχα κατανοήσει από πολύ νωρίς τους κανόνες και την τεχνική του. O μπαμπάς μου με βοήθησε ό,τι είχα μάθει να τα εφαρμόσω με το δικό μου αυτοκίνητο. Έτσι στην ηλικία των 7 χρόνων άρχισα να πλαγιολισθαίνω.

____________

[Young blood. Δύσκολα μπορείς μετά την αδρεναλίνη των 500 ίππων να κάτσεις γιά διάβασμα. Παρόλα αυτά ο 13χρονος Σταύρος αριστεύει και στο θρανίο. Ο νεότερος drifter σε ανταγωνιστικό επίπεδο στον κόσμο κυνηγάει όνειρα προσγειωμένος.]

___________

Τεχνικά μιλώντας, τι θεωρείς πιο δύσκολο στην πλαγιολίσθηση;

Νομίζω ότι αυτό που δυσκολεύει περισσότερο τους οδηγούς είναι όταν προσπαθούν να πιέσουν σωστά κρατώντας ταυτόχρονα και την γραμμή τους αλλά και την γωνία του αυτοκινήτου τους στη διαδικασία των διπλών περασμάτων - κυρίως όταν ακολουθούν .

Σε ποια πίστα προπονείσαι και πόσο συχνά;

Στο νησί μου, την Κω, υπάρχει μια μικρή πίστα καρτ. Εκεί έκανα τα πρώτα μου βήματα. Η πίστα δεν είναι πάντα διαθέσιμη αφού το χειμώνα παραμένει κλειστή (εκτός Κυριακής) και το καλοκαίρι επειδή βρίσκεται κοντά σε κάποιες ξενοδοχειακές μονάδες, λόγω θορύβου, δεν μπορώ να προπονηθώ εκεί.

Εκτός αυτού, το αυτοκίνητο μου βρίσκεται από τον Σεπτέμβριο του 2013 στην Κύπρο και παραμένει εκεί αφού λαμβάνω μέρος στο Παγκύπριο πρωτάθλημα. Άρα, μπορώ να σας πω ότι προπονούμαι μία μέρα μόνο πριν από τον αγώνα στο ''Achna Speedway'' όπου διεξάγονται οι αγώνες.

Έχεις βοήθειες από χορηγούς;

Έχω κάποιους χορηγούς και τους ευχαριστώ πολύ για αυτό , οι οποίοι βρίσκονται δίπλα μου, όσο μπορούν και με τον τρόπο που μπορούν σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζει η χώρα μας. Αυτοί είναι οι Ράσκος A.E, Kάννης Tires, Nick The Fisherman, Grillis Performance, Λιακόπουλος A.E., Tούντας Garage, Racing Star, Kουρούδης Λεωνίδας , Tαξόπουλος Motorsport και τέλος η Achna Speedway.

Το όνειρό σου;

Έχοντας φυσικά υγεία να μπορώ να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω τόσο πολύ. Θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα αν κάποια στιγμή μπορέσω να βρεθώ στη μακρινή Ιαπωνία, γενέτειρα του drift, λαμβάνοντας μέρος σε κάποιον αγώνα.

Στο σχολείο τι σου λένε τα κορίτσια;

Θα σας πω τι μου λένε οι συμμαθητές μου γενικότερα. Έχουν πολλές απορίες, με ρωτούν πώς γίνεται το drift, αν φοβάμαι, αν δυσκολεύομαι... Και φυσικά μετά από κάθε αγώνα θέλουν να μάθουν πώς τα πήγα.

Ασχολείσαι με το διάβασμα ή δεν βλέπεις την ώρα να πας στην πίστα;

Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Στο σχολείο μου τα πηγαίνω πολύ καλά. Την Α’ Γυμνασίου την τελείωσα με γενική βαθμολογία 19,9/15.

Όμως με την πρώτη ευκαιρία, συνήθως τις Κυριακές κάθε χειμώνα, βρίσκομαι στην πίστα και με ένα άλλο αυτοκίνητο που έχει ο μπαμπάς μου και εξασκούμαι στο drift.

Θες να μας πει δυο λόγια για το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετέχεις;

Ο κωδικός του κινητήρα του είναι M30 B28. Έχει τουρμπίνα GTX30/76, σφυρήλατα μπιστόνια και σφυρήλατες μπιέλες , αγωνιστική πολλαπλή εξαγωγής , intercooler, ψυγείο λαδιού , external 38mm, εγκέφαλο DTA s80, ανάρτηση coil over. Νομίζω ότι έχει 500 hp περίπου.

Σε ενδιαφέρει και το μηχανολογικό μέρος ή μόνο το οδηγικό;

Με ενδιαφέρει πάρα πολύ και το μηχανολογικό μέρος. Η αλήθεια είναι ότι έχω μεγαλώσει μέσα στο συνεργείο του μπαμπά μου. Αυτό με έκανε να γνωρίζω αρκετά καλά τεχνικούς όρους καθώς και εργασίες συντήρησης και επισκευής των αυτοκινήτων γενικότερα. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το δικό μου αυτοκίνητο. Υπάρχει μία άριστη συνεργασία με τον μπαμπά μου-μηχανικό μου και μαζί καταφέρνουμε να κάνουμε την προετοιμασία και το στήσιμο του αυτοκινήτου μου.

Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σου;

Βασικός μου στόχος είναι να είμαι καλός στο σχολείο μου. Κατά δεύτερον, θα ήθελα να συνεχίσω να έχω τη δυνατότητα να μπορώ να βρίσκομαι στην Κύπρο και στο ''Αchna Speedway''.

Τον προσεχή Αύγουστο έχω προγραμματίσει να λάβω μέρος στην Πανευρωπαϊκή διοργάνωση King of Europe στην Ουγγαρία. Όλα αυτά βέβαια εάν οι γονείς μου και οι χορηγοί μου είναι σε θέση να με στηρίζουν μιας και η χώρα μας ζει τέτοιες δύσκολες στιγμές.

___________

Δείτε τι έκανε ο Σταύρος απ΄τα 11 του. Φανταστείτε τώρα...

http://4drivers.gr/press-room/gone-in-60-seconds/item/4038-stavros_grillis_o_noteros_difter_sthn_ellada.html

VIDEO
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-07-05-112058.png
ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Ενισχύεται η αστυνόμευση σε Ρόδο και Κω - Νέο προσωπικό σε συνοριοφύλακες στα αεροδρόμια»

Με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, συναντήθηκε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, σε προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας.

stighmiotipo-othonis-2025-07-05-125950.png
Προβολή ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του Σταμάτη Κ. Μανούση, στο κανάλι της Βουλής, τη Δευτέρα 7 Ιουλίου

Στον τηλεοπτικό Σταθμό της Βουλής των Ελλήνων, θα προβληθεί τη Δευτέρα 7 Ιουλίου, αφιέρωμα στη ζωή και το έργο του Σταμάτη Κ. Μανούση (13/02/1905-07/07/1981).

15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
31 °C
Σάββατο, 5 Ιουλίου 7:07ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency