Από τη Δευτέρα ανοίγει η Γραμμή δημότη,από το Δήμο της Κω,στο 21111 για προβλήματα της καθημερινότητας.

Πολιτικη Σάββατο, 25η Οκτωβρίου 2014
Από τη Δευτέρα ανοίγει η Γραμμή δημότη,από το Δήμο της Κω,στο 21111 για προβλήματα της καθημερινότητας.
Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ο Δήμος Κω από τη Δευτέρα πιλοτικά και μετά από μία εβδομάδα σε σταθερή βάση, ανοίγει τη γραμμή δημότη στον τηλεφωνικό αριθμό 21111.

Οι πολίτες της Κω θα έχουν τη δυνατότητα πλέον να δηλώνουν τα αιτήματα τους αλλά και να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσον αφορά τις υπηρεσίες του Δήμου Κω.

Στόχος της δημοτικής αρχής είναι η πλήρης αυτοματοποίηση των λειτουργιών όπως δήλωσε στη Δημοτική Τηλεόραση ο Αντιδήμαρχος Διαφάνειας, Διοικητικής Εξυπηρέτησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννης Κρητικός ο οποίος παρακολούθησε σχετικό σεμινάριο στην Αθήνα, που διοργάνωσε το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε συνεργασία με το αντίστοιχο Κέντρο της Ολλανδίας το οποίο διαθέτει τεχνογνωσία στην απλοποίηση διαδικασιών της Διοίκησης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-07-01-080922.png
Οι 10 αλλαγές στην αγορά εργασίας: Fast track προσλήψεις, ευέλικτο ωράριο έως και 13 ώρες και σπαστή άδεια εργασίας

«Στόχος μας είναι η πιο δίκαιη αγορά εργασίας που να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους, ιδίως τους γονείς, αλλά και τις ανάγκες των επιχειρήσεων, δήλωσε η υπουργός εργασίας Νίκη Κεραμέως κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου

ghiannis_kritikos-(1).jpg
Χορήγηση Υποτροφιών Ακαδημαϊκού έτους 2025 – 2026

Δελτίο τύπου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου!

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
25 °C
Τρίτη, 1 Ιουλίου 8:46ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency