''Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Κω για την έναρξη του απαρχαιωμένου θεσμού των Πανελληνίων εξετάσεων''

Πολιτικη Τετάρτη, 28η Μαΐου 2014
''Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Κω για την έναρξη του απαρχαιωμένου θεσμού των Πανελληνίων εξετάσεων''

Μέρα σημαντική για κάθε τελειόφοιτο καθώς θα κληθεί να συμμετάσχει στην φαρσοκομμωδία των Πανελληνίων εξετάσεων. Μια χρονιά τελειώνει, γεμάτη πίεση, άγχος και έξοδα για τις οικογένειες που κάνουν πλούσιο το φαινόμενο της παραπαιδείας.Το απαρχαιομένο αυτό σύστημα ξεκινάει με το μάθημα της Έκθεσης -της ελεύθερης άποψης δηλαδή πάνω στο χαρτί- όπως κάθε χρόνο. Το πόσο ελεύθερη είναι αυτή η έκφραση αμφιβάλλουμε αν κρίνουμε το γεγονός πώς δίνονται απευθείας προτεινόμενα θέματα με συγκεκριμένες ιδέες που αν τις αγνοήσεις κόπηκες στα πλαίσια ενός δημοκρατικού πάντα κράτους!
Εμείς αρχικά να ευχηθούμε κάθε επιτυχία στα παιδιά και να μην αγχώνονται για το αν περάσουν. Να φροντίσουν μόνο να ξυπνάνε νωρίς για τον ΟΑΕΔ.

Και εδώ ερχόμαστε στις πράξεις της κυβερνήσεως μας που έχει καταπατήσει το δικαίωμα στην εκπαίδευση.Η πορεία στο χώρο της εκπαίδευσης υπήρξε εγκληματική. Η προσπάθεια των τελευταίων χρόνων αποσκοπούσε στην εκρίζωση των εθνικών ιδεών. Πολεμήθηκε η γλώσσα και σχηματίστηκε μια γενιά που διακατέχεται από γλωσσική αφασία, λεξιπενία και σοβαρά εκφραστικά προβλήματα. Το παιδαγωγικό ινστιτούτο παράγει βιβλία και εκπαιδευτικά προγράμματα που επιδιώκουν την δημιουργία ενός σχολείου πολυπολιτισμικού, σύμφωνου, με τις επιταγές της ασφυκτικής παγκοσμιοποίησης. Η στρέβλωση και η αποσιώπηση της ιστορίας, η κατάργηση των εθνικών παραδόσεων από την διδαχή και μια σειρά από «μεταρρυθμίσεις» στο όνομα ενός εκσυγχρονισμού που δεν είναι παρά μια επίθεση κατά της πατρίδας και της συνοχής της ελληνικής κοινωνίας, χαρακτηρίζουν το νέο σχολείο, της ώριμης πλέον φάσης του νέου διεθνισμού. Παράλληλα, μια νοσηρή ατμόσφαιρα που συστηματικά καλλιεργήθηκε από τα κομματικά γραφεία έχει οδηγήσει σε παράλυση μέσα από συνεχείς καταλήψεις. Οι εκπαιδευτικοί παρακολουθούν τις εξελίξεις κατευθυνόμενοι από μια θλιβερή συντεχνία.
Τα Τ.Ε.Ι και τα Πανεπιστήμια έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη των φοιτητικών παρατάξεων, των οργανωμένων καθηγητικών συμφερόντων και του κλίματος διάλυσης, που δεν ευνοεί ούτε την γνώση , ούτε την έρευνα. Ο συνειδητοποιημένος φοιτητής είναι κυριολεκτικά έρμαιο των εξελίξεων.
Η εκπαίδευση έχει στρατευθεί στην κατεύθυνση διαμόρφωσης πολιτών χωρίς συγκρότηση, χωρίς αίσθηση ιστορίας και συνέχειας, χωρίς πνευματικές ανησυχίες. Ένας πολίτης προσκυνημένος με ελάχιστες δυνάμεις αντίδρασης εύκολος στόχος και κατάλληλος για τον ρόλο του πολίτη-καταναλωτή στα υπερεθνικά πρότυπα αγοράς: αυτός είναι ο στόχος τους.
Η αντίδρασή μας στο χώρο της εκπαίδευσης είναι περισσότερο από επιβεβλημένη. Εδώ πρέπει να διεξαχθεί ο αγώνας για τον έλληνα που θα κτίσει το μέλλον. Εδώ διεξάγεται ο αγώνας για την ίδια μας την επιβίωση.
Επανεξέταση και επανέκδοση βιβλίων όλων των βαθμίδων με γνώμονα την αποκατάσταση της ιστορίας και την απόδοση των στοιχείων του ελληνικού πολιτισμού και της διαχρονικής πορείας μας. Η εθνική αφήγηση μέσα από την εκπαίδευση είναι κύρια αποστολή της παιδείας του εθνικού κράτους.
Απομόνωση όλων των αντιλήψεων που αντιστρατεύονται το εθνικό σχολείο και περιορίζουν την καλλιέργεια εθνικής συνειδήσεως.
Δημιουργία κλίματος εκπαίδευσης με όρους διακριτούς και απολύτως σεβαστούς. Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τήρηση των κανονισμών λειτουργίας για τους μαθητές, διαρκής επικοινωνία με τους γονείς.
Επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης περιλαμβανομένου και του Λυκείου.
Παρακολούθηση και εξατομικευμένη φροντίδα για κάθε μαθητή όταν αντιμετωπίζει προβλήματα μαθησιακά ή προσαρμογής.
Σταδιακή κάλυψη όλων των μαθητών με φορητούς υπολογιστές που θα περιλαμβάνουν όλη την αναγκαία ύλη.
Σύσταση σχολικών πρωταθλημάτων και αποκατάσταση του μαθήματος της γυμναστικής στην πραγματική του διάσταση και στο σοβαρό παιδαγωγικό του ρόλο.
Αναδιαμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων , των οποίων η τήρηση θα πρέπει να είναι ακριβής.
Επιστροφή με τον ενδεδειγμένο τρόπο στην κλασσική παιδεία, όρο για την αναγεννησιακή προσπάθεια των Ελλήνων.
Κάλυψη όλων των αναγκών-οικογενειακού χαρακτήρα- προκειμένου να υλοποιηθεί η ομαλή επέκταση της εκπαίδευσης.
Ενεργό συμμετοχή των μαθητών μέσα από εργασίες και πρωτοβουλίες σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.
Προγράμματα διαβίου μάθησης για όλη την ελληνική κοινωνία.
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι από τους χώρους όπου έχει ασκηθεί προνομιακά η μεταπολιτευτική παρακμή. Επιβάλλεται η πλήρης επαναφορά στην ορθή σκέψη.
Διατήρηση 14 πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, με πλήρη κρατική χρηματοδότηση.
Συμμετοχή σε προγράμματα έρευνας με την αιγίδα κρατικών και ιδιωτικών φορέων.
Δημιουργία μεταπτυχιακών προγραμμάτων σε όλα τα ΑΕΙ
Οι φοιτητές δεν θα συμμετέχουν στις αποφάσεις των ιδρυμάτων, παρά μόνο σε ζητήματα όπου θα καλούνται συμβουλευτικά.
Κάθε προσπάθεια κατάληψης- στην ουσία κατάργησης της λειτουργίας- θα αντιμετωπίζεται ως παράνομη πράξη.
Ελεύθερη πρόσβαση στα ΑΕΙ. Όσοι επιθυμούν να σπουδάσουν και δεν έχουν εισέλθει μέσω των εξετάσεων θα μπορούν να εγγραφούν με δίδακτρα, κατόπιν αποφάσεως του ιδρύματος. Ο περιορισμός της φοιτητικής μετανάστευσης είναι υπόθεση προτεραιότητας. Ξένα ιδρύματα δεν θα λειτουργούν.
Για τους φοιτητές που αντιμετωπίζουν προβλήματα οικονομικής φύσεως, πέραν των προβλεπομένων υπηρεσιών στέγασης και σίτισης που θα παρέχονται, μπορούν να χορηγούνται και δάνεια.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
32 °C
Κυριακή, 29 Ιουνίου 3:01ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency