Σύμφωνα με έγκυρες του «Σ», αρχές Απριλίου θα γνωρίζουμε εάν οι προσπάθειες για τη δημιουργία Πολυκλινικής στο νησί μας και μάλιστα σε τριώροφο οίκημα πλησίον του Νοσοκομείου, ευοδωθούν.
Πληροφορηθήκαμε λοιπόν ότι, ο ιδιοκτήτης του εν λόγω οικήματος συναντήθηκε τις προηγούμενες ημέρες με εκπρόσωπο (γιατρό) της υπό σύστασης ελληνικής εταιρείας η οποία θα συνεργαστεί με αντίστοιχη τουρκική.
Υπεγράφη το προσύμφωνο μεταξύ του ιδιοκτήτη και του εκπροσώπου της υπό σύσταση εταιρείας, στο οποίο αναφέρονται μεταξύ άλλων το μίσθωμα και η διάρκειά του (12 έτη), με σκοπό, η Πολυκλινική να λειτουργήσει πριν το καλοκαίρι, έστω και όχι σε πλήρη ανάπτυξη.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το εν λόγω οίκημα θεωρείται κατάλληλο για τη λειτουργία μίας Πολυκλινικής, η οποία θα διαθέτει όλα τα σύγχρονα μέσα όπως, αξονικό και μαγνητικό τομογράφο, μαστογράφο, κ.α.
Επίσης, στην εν λόγω εταιρεία μέτοχοι θα είναι και Κώοι γιατροί, κάποιοι από τους οποίους εργάζονταν παλαιότερα στο Νοσοκομείο Κω...
Να σημειώσουμε ότι, το εν λόγω οίκημα ήταν «υποψήφιο» - μαζί με άλλα που βρίσκονται κοντά στο Νοσοκομείο – να συμμετάσχει στον διαγωνισμό της περιφέρειας, η οποία ενδιαφερόταν για αγορά κτιρίου 350τ.μ. σε απόσταση 200 μ. από το Νοσοκομείο, προκειμένου να μεταφερθούν οι διοικητικές του υπηρεσίες. Μέχρι σήμερα όμως, η σχετική προκήρυξη δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας...
πηγή: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΣΤΑΘΜΟΣ"
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"