Κλείνει τις τρύπες ο Δήμαρχος.Θα είναι ξανά υποψήφιος με τον Κ. Καϊσερλη ο Βασίλης Δρόσος.

Πολιτικη Κυριακή, 23η Μαρτίου 2014
Κλείνει τις τρύπες ο Δήμαρχος.Θα είναι ξανά υποψήφιος με τον Κ. Καϊσερλη ο Βασίλης Δρόσος.

Αν και πριν δυο μήνες ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και στέλεχος της παράταξης Όραμα είχε πάρει την απόφαση να μην είναι ξανά υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές του Μαϊου,τελικά πείσθηκε από το Δήμαρχο και θα στηρίξει έμπρακτα με την υποψηφιότητα του τον Κώστα Καϊσερλη.Όπως πληροφορούμαστε ο Δήμαρχος τις τελευταίες ημέρες έχει κλείσει και άλλες τρύπες και όπως φαίνεται ο κορμός του ψηφοδελτίου του Οράματος θα παραμείνει σε μεγάλο ποσοστό ίδιος και σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
30 °C
Κυριακή, 28 Ιουνίου 8:57ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency