Η Καρδάμαινα ομορφαίνει καθημερινά.Εθελόντριες έβαψαν το γεφύρι και παγκάκια της περιοχής.ΦΩΤΟ

Πολιτικη Τρίτη, 18η Μαρτίου 2014
Η Καρδάμαινα ομορφαίνει καθημερινά.Εθελόντριες έβαψαν το γεφύρι και παγκάκια της περιοχής.ΦΩΤΟ

Μετά από τα κτίρια της Καρδάμαινας σειρά πήρε σήμερα το γεφύρι του χωριού το οποίο έβαψαν το πρωί εθελόντριες.Εκτός από το γεφύρι οι φίλες μας έβαψαν και τα παγκάκια της περιοχής ομορφαίνοντας ακόμα περισσότερο το χωριό.

Για ακόμα μια φορά χίλια μπράβο.Ας τις πάρουμε ως παράδειγμα και να κάνουμε καλύτερο το νησί μας.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
30 °C
Κυριακή, 28 Ιουνίου 8:41ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency