To μονοπώλιο αυτό ωστόσο εμφανίζεται αποφασισμένη να «σπάσει» η ιρλανδική Ryanair, εξαγγέλλοντας τακτικές πτήσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη τον προσεχή Απρίλιο. Η εταιρεία υπόσχεται χαμηλούς ναύλους και προσέφερε μάλιστα εισιτήρια με 12 ευρώ ως τα μεσάνυχτα της 20ης Ιανουρίου 2014).
Η νέα βάση της Ryanair στην Αθήνα σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρείας θα επιτύχει:
• 6 νέους προορισμούς προς Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη
• 2 αεροπλάνα με βάση την Αθήνα
• Πάνω από 1.2εκ. Επιβάτες ετησίως στην Αθήνα
• Πάνω από 1200 θέσεις εργασίας στην Αθήνα.
Αναλυτικότερα, θα πραγματοποιούνται από την Αθήνα τέσσερις πτήσεις ημερησίως προς Χανιά, δύο πτήσεις ημερησίως προς Λονδίνο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Μιλάνο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Πάφο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Ρόδο και 10 πτήσεις ημερησίως προς Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη, η Ryanair ξεκινά τον Απρίλιο από τη νέα βάση της πτήσεις προς τρεις νέους προορισμούς: Αθήνα, Πίζα και Βαρσοβία, με 212 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση, μεταφέροντας 1,6 εκατ. επιβάτες ετησίως. Υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν πάνω από 1.600 θέσεις εργασίας.
Οι σχεδιασμοί βεβαίως θα πρέπει να αποδειχθούν στην πράξη και στο βαθμό που αυτό συμβεί είναι βέβαιο πως ο ανταγωνισμός θα βοηθήσει τον χρήστη αεροπορικών υπηρεσιών αλλά και τον ελληνικό τουρισμό στο σύνολό του. http://rizopoulospost.com
Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την τουριστική ανάπτυξη της Κω αλλάζει σελίδα.
Δείτε τις περιοχές.
Το “access economy”, το μοντέλο σύμφωνα με το οποίο αποκτούμε πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες, χωρίς ιδιοκτησία, δίνει προτεραιότητα στην προσωρινή μίσθωση ή δανεισμό. Και φαίνεται πως έχει έρθει για να μείνει.
Επιστολή του Ιατρικού Συλλόγου Κω προς τον Πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.