Έτσι λοιπόν μετά και την χθεσινή επίσημη ανακοίνωση του Δημάρχου στα στελέχη του ότι θα είναι και σε αυτές τις εκλογές υποψήφιος Δήμαρχος Κω ο προεκλογικός ξεκινάει και επίσημα για το Όραμα.
Αναμένεται μια άκρως ενδιαφέρουσα εκλογική αναμέτρηση με τους δυο βασικούς διεκδικητές (Καϊσερλη & Κυρίτση) να τα παίζουν όλα για όλα.Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι από φέτος η θητεία του Δημάρχου θα είναι 5 χρόνια.
Υ.Γ.1 Και στο βάθος έρχεται ο Τέλης (ότι και να αποφασίσει πάντως ο πρώην υπουργός θα ανακοινωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες)
Υ.Γ.2 Αν και η υποψηφιότητα Καϊσερλη για πολλούς μεταφράζεται ως απόσυρση του ενδιαφέροντος από τον Τέλη για τον Δημαρχιακό θώκο μην σας παραξενέψει αν τελικά κάτι τέτοιο δεν ισχύσει...
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"