Με τις ευλογίες του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κω και Νισύρου κ. Ναθαναήλ και του πάτερ Φιλίππου, μέσα σε εορταστικό κλίμα και παρουσία ιατρών, νοσηλευτών και διοικητικών υπαλλήλων, ο Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Σοροκάκης Ιωάννης έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα και ευχήθηκε σε όλους για ένα καλύτερο και ευτυχισμένο έτος. Ευχαρίστησε τον σεβασμιότατο κ. Ναθαναήλ για την προσφορά και την αγάπη του στο Νοσοκομείο, στους εργαζόμενους και στους ασθενείς. Επίσης ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους Ιατρούς και όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου για την προσφορά τους και το φιλότιμο που δείχνουν απέναντι στους ασθενείς. Ο σεβασμιότατος ευχαρίστησε τη Διοίκηση, όλους τους εργαζόμενους του Νοσοκομείου για την αγάπη τους και τη φροντίδα στους ασθενείς και ευχήθηκε να έχουν καλή χρονιά με δύναμη και ελπίδα ώστε να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που υπάρχουν. Τυχερός της πρωτοχρονιάτικης πίτας στάθηκε ο Ιατρός Κοτσίδας Ιωάννης Δ/ντης Γυναικολογικής - Μαιευτικής Κλινικής.
Για το Νοσοκομείο Κω.
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"