Σε πολύ καλό στάδιο σε ότι αφορά την προοπτική χρηματοδότησης του από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, βρίσκεται το μεγάλο αναπτυξιακό έργο του Ηλεκτροφωτισμού στο Επαρχιακό οδικό δίκτυο από Σταυρού Πέραμα έως Αεροδρόμιο που διεκδικεί ο Δήμος της Κω.
Αυτό επιβεβαιώθηκε μετά τη συνάντηση με στελέχη του Υπουργείου Ανάπτυξης που είχε ο Αντιδήμαρχος χρηματοδοτούμενων και αναπτυξιακών έργων, κ. Θεοδόσης Νικηταράς κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στην Αθήνα, με αφορμή την συμμετοχή του στην έκτακτη συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος.
Ο Αντιδήμαρχος τεκμηρίωσε την αναγκαιότητα της άμεσης χρηματοδότησης του έργου, το οποίο έχει προϋπολογισμό 1,4 εκατ. Ευρώ, εκτίνεται σε μία απόσταση 9 χιλιομέτρων, και αποτελεί ζητούμενο δεκαετιών για την τοπική κοινωνία.
Όπως είναι γνωστό οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου μας συνέταξαν την παραπάνω μελέτη υπογράφοντας διαβαθμιδική σύμβαση με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου αυτή να υλοποιηθεί από το Δήμο Κω.
Ο πλήρης ηλεκτροφωτισμός του επαρχιακού οδικού δικτύου μέχρι την Κέφαλο αποτελεί για τη Δημοτική Αρχή πρώτη προτεραιότητα, αφού κατατάσσεται στις βασικές υποδομές που πρέπει να υλοποιηθούν άμεσα.
Για το λόγο αυτό, οι υπηρεσίες συντάσσουν αυτή την περίοδο ανάλογη μελέτη, προκειμένου να διεκδικηθεί στη συνέχεια η χρηματοδότηση της υλοποίησης της.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"