Άρχισαν τα μηνύματα και στα κινητά για το 2ο Αναπτυξιακό Συνέδριο στην Κω.Ούτε εκλογές να είχαμε.

Πολιτικη Παρασκευή, 8η Νοεμβρίου 2013
Άρχισαν τα μηνύματα και στα κινητά για το 2ο Αναπτυξιακό Συνέδριο στην Κω.Ούτε εκλογές να είχαμε.
Από τον K. KAISERLHS (έτσι τουλάχιστον φαίνεται ο αποστολέας των μηνυμάτων) άρχισαν σήμερα να παίρνουν συμπολίτες μας μηνύματα στα κινητά τους για το 2ο Αναπτυξιακό Συνέδριο που θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο στην Κω.

Το μήνυμα έγραφε:

2 αναπτυξιακό συνέδριο Δήμου Κω βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην υπηρεσία της τοπικής κοινωνίας.Σάββατο 9 & Κυριακή 10/11 Ξεν. Kipriotis Village.

Έναρξη 16:30
Αποστολέας K. KAISERLHS

Όπως μας είπαν και οι φίλοι αναγνώστες που έλαβαν τα μηνύματα ''ούτε εκλογές να είχαμε''.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
hatzinikolaou_211858.jpg
Ανακοίνωσε Χατζηνικολάου η ΑΕΚ

Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.

unnamed.jpg
Λαγοκέφαλοι και άλλα ξενικά είδη: Μήπως ήρθε επιτέλους η ώρα να μιλήσουμε σοβαρά για το θέμα;

"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"

15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
25 °C
Κυριακή, 28 Ιουνίου 1:58ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency