ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Αυτές είναι οι προτάσεις του Δήμου Κω για προβολή και διαφήμιση της Κω.

Τουρισμος Τετάρτη, 23η Οκτωβρίου 2013
Αυτές είναι οι προτάσεις του Δήμου Κω για προβολή και διαφήμιση της Κω.
Εισήγηση στην σημερινή (23/10) συνεδρίαση του Ενιαίου Φορέα Τουρισμού Κω-Νισύρου για το Πρόγραμμα Προβολής και Διαφήμισης της Κω

Η προβολή και η διαφήμιση ενός προϊόντος όπως και του τουριστικού προϊόντος απαιτεί την ποιότητα και την σταθερότητα του προϊόντος και φυσικά την τακτική ανανέωση του.

Η Ποιότητα του προϊόντος και η ανανέωση του είναι οι βάσεις και οι προϋποθέσεις πάνω στις οποίες στηρίζεται η προβολή και η διαφήμιση του για τα οποία τα μέσα είναι γνωστά και αφορούν τα ακόλουθα εργαλεία:

Παρουσία σε εκθέσεις. Έντυπα. Φιλοξενίες. Τηλεόραση και Ραδιόφωνα. Ηλεκτρονική πληροφόρηση. Γεγονότα. Συνεργασίες.

Όσο και εάν είναι τέλεια τα μέσα της προβολής, αυτά καθίστανται ατελέσφορα εάν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται σε όσα προσφέρει η διαφήμιση και η προβολή του.

Τα προϊόντα είναι γνωστό ότι τα διαφημίζουν και τα προβάλουν οι ιδιοκτήτες τους και φυσικά τη διαφήμιση την πολλαπλασιάζουν οι διακινητές για το κέρδος τους και οι καταναλωτές για την ποιότητα τους.

Η Αυτοδιοίκηση και οι κρατικές αρχές θα πρέπει να παρέχουν τις υποδομές για την προβολή των προϊόντων και την εξασφάλιση καλού περιβάλλοντος στους καταναλωτές.

Οι επιλογές λοιπόν των μέσων και των εργαλείων έχουν άμεση σχέση με το καλό προϊόν και την επιλογή των σημείων εφαρμογής της διαφήμισης (Πράκτορες, Συγκοινωνίες, Καταναλωτές).

Μέχρι σήμερα οι επιλογές σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου ήταν κυρίως η παρουσία της Κω σε εκθέσεις και δευτερευόντως η ενημέρωση των τουριστών στην Κω και κάποιες φιλοξενίες. Και αυτά χωρίς να λαμβάνεται σε μεγάλο ποσοστό υπόψη η κατάσταση του τουριστικού προϊόντος και η προοπτική του.

Το πρώτο που προέχει λοιπόν είναι η αποσαφήνιση του τουριστικού μας προϊόντος (τι πουλάμε) και η εξέλιξη του.

Το δεύτερο είναι η ιεράρχηση των στόχων επιλογής των εργαλείων προβολής αφού οι πιστώσεις είναι συγκεκριμένες. (Εκθέσεις. Έντυπα. Αεροπορικές εταιρείες. Ηλεκτρονική πληροφόρηση. Φιλοξενίες κ.α)

Και το τρίτο αφορά τον επιμερισμό των ευθυνών διαχείρισης και τις δομές διοίκησης και λειτουργίας όλων των συστημάτων προβολής.

Ο Δήμος της Κω μετά από την σύνταξη της μελέτης για την άσχημη κατάσταση της Κω από το Επαρχείο της Κω και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στόχευσε στην αναζωογόνηση των περιοχών και των επιχειρήσεων και στην απασχόληση νέων ανθρώπων σε καινοτόμες επιχειρήσεις.

Άρα πριν από την χάραξη και την λήψη απόφασης της προβολής θα πρέπει να είναι γνωστό το πλήρες πρόγραμμα αναζωογόνησης και αναβάθμισης του προϊόντος.

Παράλληλα, ο Δήμος της Κω προωθεί δράσεις προβολής και διαφήμισης που πέραν των συνηθισμένων που σχετίζονται με τις εκθέσεις, τα έντυπα, τις φιλοξενίες και τελευταία την συνεργασία με χαμηλού κόστους εταιρείες σχετίζονται με την κατακόρυφα ανερχόμενη δύναμη των ηλεκτρονικών μέσων.

Για το δεύτερο στόχο αναπτύσσει ένα πλήρες πρόγραμμα που θα εφαρμοστεί σταδιακά από τον επόμενο χρόνο και αφορά τα ακόλουθα:

  1. Την αλλαγή χρήσης καιτηνανακαίνιση τωνκτιρίωντηςΦιλαρμονικής καιτουΑκταίονμε σκοπόνα γίνουν έδρεςυποστήριξης τουτουριστικούπροϊόντος.
  2. Τηδημιουργία τουκέντρου ηλεκτρονικής πληροφόρησης.
  3. Τηδημιουργίατουηλεκτρονικού παρατηρητήριου επιστημονικήςκαιστατιστικήςανάλυσης τουτουριστικούπροϊόντος.
  4. Την εγκατάστασητωνηλεκτρονικών πινακίδωνπληροφόρησης σε όλοτο νησί.
  5. Τηδημιουργίακαιυποστήριξη τηςλειτουργίαςτωνπεριπτέρων πληροφόρησης σε όλοτο νησί.
  6. Την λειτουργία τουΠόρταλ τουτουρισμούμε πάνω από 2.000 πληροφορίεςγενικούκαιεπιχειρηματικούενδιαφέροντος.
  7. Προετοιμάζειτηνεφαρμογή στην Κω τουτοπικού σήματοςποιότηταςσε πάνω από 6 ομοειδήπροϊόντα στην πρώτηφάση.
  8. Την εφαρμογή τηςηλεκτρονικής πώλησηςυπηρεσιώνκαιπροϊόντων.

Για όλα τα παραπάνω απαιτούνται οι ακόλουθες πιστώσεις τις οποίες προτείνεται να διαχειριστεί ο Ενιαίος Φορέας Τουρισμού μετά από την σχετική επιχορήγηση του Δήμου της Κω και την συνδρομή των συμμετεχόντων φορέων.

  1. Συμμετοχή τηςΚω στις εκθέσεις τουεξωτερικού. ΣτήριξηαπότονΕνιαίο ΦορέακαιτηνΠεριφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
  2. Έκδοσηέντυπουυλικού γιαχρήσηστοεξωτερικόκαιτηνΚω. ΑπόπιστώσειςτηςΠεριφέρειαςΝοτίου Αιγαίου. Σε ψηφιακήμορφήθα διατίθεται μέσα απότο Portalκαιτηνεφαρμογήγιατακινητά.
  3. Συνδιαφήμισημε συγκοινωνιακάμέσα καιμε πράκτορες 170.000 απόΔήμο τηςΚω.
  4. Συνήθηςλειτουργία τουΕνιαίουΦορέαμευποστήριξητωνσύγχρονωνμέσωνενημέρωσης 170.000 απόΔήμο τηςΚω.
  5. Φιλοξενία 500 επισκεπτών επίτριήμερο απόΈνωσηξενοδόχωνκαιενοικιαζόμεναδιαμερίσματα.
  6. Προβολή θαλάσσιουτουρισμούαπόΜαρίνα 60.000 ευρώ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-18-204448.png
Δήμος Κω: 17 χιλιόμετρα ασφαλτοστρώσεις ολοκληρώθηκαν μετά από δεκαετίες στο Λινοπότη - Θα διορθωθούν οι αστοχίες στις διαγραμμίσεις

Από λάθος εκτίμηση στη ρύθμιση των παραμέτρων που απαιτούνται για την ορθή χάραξη, εκ μέρους του χειριστή της εργολήπτριας εταιρείας, παρουσιάστηκαν παρεκκλίσεις σε σημεία του οδοστρώματος, σε ότι αφορά τη διατήρηση σταθερού άξονα και πλάγιων γραμμών οριοθέτησης του πλάτους της οδού.

50067e4e-laboratory-2815641_1280.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κορινθίας: «Στήριξη προς τους Εργαστηριακούς Ιατρούς της Κω»

''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.

dethak.jpg
Προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης αύριο Πέμπτη στην Αντιμάχεια

Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
23 °C
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 4:01ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency