ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Ολιγόλεπτη συνάντηση αντιπροσωπείας της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Νοτίου Αιγαίου πραγματοποιήθηκε σήμερα (16/10/13) το απόγευμα στο Υπουργείο Υγείας, με τον Υπουργό κ. Άδωνι Γεωργιάδη.
Από την Κω στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος, κ. Θεοδόσης Νικηταράς, ο αρμόδιος Δημοτικός Σύμβουλος για θέματα υγείας κ. Γιώργος Κοπάδης και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Γιώργος Κυρίτσης.
Ο Υπουργός στην εισήγηση του αναφέρθηκε σε μέτρα - κίνητρα που πρόκειται άμεσα να ψηφισθούν στη βουλή, για την προσέλκυση αγροτικών ιατρών στα αγροτικά ιατρεία, καθώς και επικουρικών και μονίμων ειδικευμένων ιατρών σε ανάλογες θέσεις του Ε.Σ.Υ. στο Νότιο Αιγαίο. Δήλωσε επίσης ότι την ευθύνη λειτουργίας των αγροτικών ιατρείων καθώς και των Κέντρων Υγείας και γενικότερα της Π.Φ.Υ. (Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας) πρόκειται εξολοκλήρου να την μεταφέρει στην αρμόδια Υ.ΠΕ. (Υγειονομική Περιφέρεια). Παράλληλα τόνισε ότι οι στρατιωτικοί ιατροί δυστυχώς δεν μπορούν να συνεισφέρουν στην Π.Φ.Υ., διότι όπως ενημερώθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, υπάρχει μεγάλη έλλειψη αυτών. Έδειξε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον σε πρόταση του κ. Γιώργου Κοπάδη για την περιοδική κάλυψη αναγκών των κατοίκων των νησιών από ειδικότητες ιατρών που δεν υπάρχουν σε αυτά, από ιατρούς της ίδιας υγειονομικής περιφέρειας, από τον οποίο και ζήτησε γραπτώς σχετική εισήγηση.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"