«Το ΚΚΕ καταγγέλλει την ύπουλη και δολοφονική επίθεση μελών της Χρυσής Αυγής χτες το βράδυ στο Πέραμα, σε βάρος μελών και στελεχών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ που έκαναν αφισοκόλληση προπαγανδίζοντας το 39ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - "Οδηγητή". Από τη δολοφονική επίθεση υπήρξαν εννιά τραυματίες στελέχη του ΚΚΕ, που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Μεταξύ αυτών, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά, Σωτήρης Πουλικόγιαννης και άλλα μέλη της διοίκησης.
Ο τρόπος που έδρασαν και τα εργαλεία της επίθεσης -με αυτοκίνητα και μηχανάκια βγήκαν από τα γύρω στενά και ύπουλα επιτέθηκαν στα μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ με σιδερολοστούς και κοντάρια, στην άκρη των οποίων είχαν προσαρμόσει αιχμηρά αντικείμενα- αποδεικνύουν το δολοφονικό χαρακτήρα της επίθεσης.
Ανάμεσα στους χρυσαυγίτες, ορισμένοι με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, άλλοι με κράνη και άλλοι με μπλούζες, ήταν οι επικεφαλής τους, γνωστοί φασίστες και τραμπούκοι του Περάματος, Πανταζής και Καστρινός.
Η χτεσινή δολοφονική επίθεση επιβεβαιώνει το ναζιστικό χαρακτήρα της Χρυσής Αυγής που στόχο έχει μόνιμα το ΚΚΕ, γιατί παλεύει για την ανατροπή του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος, που γεννά και θρέφει το φασισμό και το ναζισμό. Η επίθεση στα μέλη του ΚΚΕ που ανάμεσα τους ήταν και στελέχη του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά, των σωματείων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης που η δράση τους αποτελεί καρφί στο μάτι της εργοδοσίας, επιβεβαιώνουν το ρόλο τους ως τσιράκια του συστήματος.
Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, τα φτωχά λαϊκά στρώματα αποφασιστικά να καταδικάσουν και να απομονώσουν τα φασιστοειδή της Χρυσής Αυγής και την τραμπούκικη δράση τους. Με συμπόρευση με το ΚΚΕ, ενίσχυση της Λαϊκής Συμμαχίας στους χώρους δουλειάς και συνοικίες.
Δίνοντας άμεση απάντηση, η Κομματική Οργάνωση Πειραιά του ΚΚΕ και η ΚΝΕ καλούν σήμερα σε συγκέντρωση, στις 6 μ.μ., στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα».
KOB KW TOY KKE
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"