Αυτή τη φορά έχει να κάνει με την ως συνήθως "πολυδιαφημισμένη" κατασκευή δύο "πλωτών προσκρουστήρων", που υποτίθεται ότι θα έλυναν το πρόβλημα της προσέγγισης μεγάλων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Κω.
Έτσι σήμερα, για δεύτερη φορά από τότε που οι "πλωτοί προσκρουστήρες" είναι έτοιμοι, δεν χρησιμοποιήθηκαν και έμειναν από την μέσα μεριά του λιμανιού γιατί προφανώς δεν κάνουν για αυτή την δουλειά...
Αφού λοιπόν ξοδεύτηκαν 60000,00€ για την κατασκευή τους, από εργολάβο εκτός Κω, και ποιος ξέρει πόσα ακόμα σε "υπηρεσίες συμβούλου" κλπ, δεν έγινε απολύτως τίποτα ή όπως λέει ο σοφός λαός, "έγινε μία τρύπα στο νερό..."
Το πιο σπουδαίο της υπόθεσης αλλά και ενδεικτικό της σοβαρότητας με την οποία η δημοτική αρχή Καίσερλη αντιμετωπίζει όλα τα ζητήματα, είναι ότι το συγκεκριμένο πλοίο θα έρθει στην Κω άλλες τέσσερεις φορές και από το χρόνου αντικαθίσταται από άλλο μικρότερο που ούτως ή άλλως δεν θα χρειαζόταν τέτοιες "πατέντες"...
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο πλοίο της COSTA CRUISES καθώς και όλα τα υπόλοιπα κρουαζιερόπλοια που καταπλέουν στο λιμάνι της Κω, προσεγγίζουν χωρίς προβλήματα χάρη στον ειδικό εξοπλισμό ασφαλείας (YOKOHAMA PNEUMATIC FENDERS) που αγοράστηκε το 2008 από την δημοτική αρχή Κυρίτση και την τότε διοίκηση του ΔΛΤ Κω.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Από λάθος εκτίμηση στη ρύθμιση των παραμέτρων που απαιτούνται για την ορθή χάραξη, εκ μέρους του χειριστή της εργολήπτριας εταιρείας, παρουσιάστηκαν παρεκκλίσεις σε σημεία του οδοστρώματος, σε ότι αφορά τη διατήρηση σταθερού άξονα και πλάγιων γραμμών οριοθέτησης του πλάτους της οδού.
''Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν''.
''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.
Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.